Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Tack för rejset!
Med en preliminär 19de-plats kan jag tänka mig att det är en hel del som vill ha tips om hur man cyklar snabbt. Det kommer från starka grunder. T.ex. är det bra att ha en stark skrubb:
Dvs: 1) Ladda bajset 2) Släng ner hojen 3) ? 4) Framgång!
Med en preliminär 19de-plats kan jag tänka mig att det är en hel del som vill ha tips om hur man cyklar snabbt. Det kommer från starka grunder. T.ex. är det bra att ha en stark skrubb:
larsaw sa:BTW, vad menas med preliminär 19’e plats? Blev det strul med tidtagningen? Ser att både Daniel o Jyrki ligger efter dig i resultaten, har du tagit EPO eller bara käkat rikligt m råbiff?
Grymt kul ser ni iaf ut att haft!
Kung Stalle sa:Delikata filmklipp! Guldpalmen?
Sen undrar man ju vad Bullit höll på med på SS2? Bröt lårbenet?
Stalle
Bullit sa:Först lårbenet sen punka.
dnleriksson sa:Jofa, det är verkligen en kanonbild innan man trycker på play på filmen ?
H. sa:Ursäkta mitt tidigare inlägg. Jason har ju nr 27 och inte 25 som jag skrev...