[Kalender] SBR 34 Oktoberfest

3 platser lediga. Mannekepis, BoulderEmma & AssiWåssen måste tyvärr lämna återbud. Endurofamiljen får lämna pallplatserna till er övriga ;)

På söndag smäller det, hoppas alla är taggade! Här kommer ett Race PM. Alla banor finns bandade från lördag kväll så det är bara dyka upp och träna så tidigt ni orkar på söndag! Glöm inte ställa tillbaka klockan heller.

Skrmavbild2018-10-24kl.23.44.12.png

Skrmavbild2018-10-24kl.23.44.31.png

Halloj, är det någon som har en norrgående bil som jag kan åka snålskjuts med? Bor i Solna, och jag kan gladeligen ta mig till lämplig påhoppsplats inom en mils radie, bara jag slipper cykla hela vägen till Åkersberga.

Jag förvarnar om att jag hänger löst. Just nu större sannolikhet att jag inte kommer än att jag kommer. Skyller på delvis förkylning men framförallt en mycket liten bebis.

Karin_P sa:
Halloj, är det någon som har en norrgående bil som jag kan åka snålskjuts med? Bor i Solna, och jag kan gladeligen ta mig till lämplig påhoppsplats inom en mils radie, bara jag slipper cykla hela vägen till Åkersberga.

Ingen?

Äsch, då gör jag så att jag hyr firmabilen istället. Då har jag plats för en extra person och ca fem cyklar. Bara att höra av sig om man vill åka med. Avgång från Vanadisplan.

Senast ändrad:
Tjeba,

Jag har tänkt att vara med och ösa imorgon men har lite problem med transport dit och hem – Roslagsbanan går inte. Om det finns någon vänlig själ som har plats för en person och en hojj så skulle det vara fantastiskt. Jag bor inne i stan (Östermalm) men kan ta mig dit du kan ta dig med hojj/SL.

Trevlig kväll!

Bebisen säger stopp. Får ok på ett par timmar men det räcker inte för rally tyvärr. Får komma igen nån annan gång.

Tillbaka
Topp