Roger_Edvinsson
Aktiv medlem
[Kalender] SBR#36 - Wilda Wäsby
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tomcaten sa:Var det här som man hade nära-trädet-upplevelsen? (ligger i video-teket)
Roger_Edvinsson sa:Din “näraträdetupplevelse” var episk....nästan i klass med Jofas attack på trärampen.
Om vi skall tillbaka i de skogarna eller ej kommer ni att få reda på dagen innan race.
jofahjalm sa:Roger_Edvinsson sa:Din “näraträdetupplevelse” var episk....nästan i klass med Jofas attack på trärampen.
Om vi skall tillbaka i de skogarna eller ej kommer ni att få reda på dagen innan race.
FreddeP75 sa:Är det 10min väster eller öster om pendeln? :-)
Roger_Edvinsson sa:FreddeP75 sa:Är det 10min väster eller öster om pendeln? :-)
Japp.
N_sandstrom sa:Kommer det finnas B-linjer, eller behov av dessa?
Är det dags att lite snabbt lära sig hoppande och så?
Min cykel brukar tendera att vilja landa i 90 graders felaktig vinkling mot marken. Dock inte samma riktning som jofa's exempel ovan :p
Tomcaten sa:Banmäster ja har en fråga om det är lätt för åskådare i åldern 4-6 år att hänga med på hela banan runt?
Roger_Edvinsson sa:Det kommer bli 10-12km cykling totalt men alla sträckorna ligger inom gångavstånd då vi skippar förra årets uppdelning mellan två skogsområden.
Så det kommer vara ganska enkelt för åskådare att gå mellan sträckorna.
Tomcaten sa:Banmäster ja har en fråga om det är lätt för åskådare i åldern 4-6 år att hänga med på hela banan runt?
H. sa:Roger_Edvinsson sa:Det kommer bli 10-12km cykling totalt men alla sträckorna ligger inom gångavstånd då vi skippar förra årets uppdelning mellan två skogsområden.
Så det kommer vara ganska enkelt för åskådare att gå mellan sträckorna.
Blir det tramp och flås som Runby-sträckorna eller mer fart och flow som Apoteksskogen? (Jämfört med förra årets sträckor)