Roger_Edvinsson
Aktiv medlem
[Kalender] SBR#36 - Wilda Wäsby
Tomcaten sa:Blir det någon korvfest då?
Självklart...
Vad är ett SBR utan avslutande korvfest???
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tomcaten sa:Blir det någon korvfest då?
Swehedman sa:Hur dags kan man räkna med att vi är klara ungefär?
20min alltså ?Roger_Edvinsson sa:Swehedman sa:Hur dags kan man räkna med att vi är klara ungefär?
Jag skall cykla varvet imorgon för att få en uppskattning om tiden.
Men räkna med ca 12-13km cykling totalt.
Roger_Edvinsson sa:Och förhoppningsvis kan vi hoppas på lite fluffig snö så jag slipper kratta stigarna. ??
JojjeM sa:Roger_Edvinsson sa:Och förhoppningsvis kan vi hoppas på lite fluffig snö så jag slipper kratta stigarna. ??
Ser ut att kunna bli fruset men inte nåt fluff precis enligt YR.
Frågan är om det är "blött + minusgrader = isgata" eller "torrt + minusgrader = hårt och snabbt" :)
/Johan
N_sandstrom sa:Hur kommer start-ordningen sättas?
Misstänker mig vara rätt långsam i fältet, vore trist om man låg och blockade för mycket.
spleensweden sa:Vart blir samlingen? Kartpunkten visar bara på busshållplatsen Jag har inte varit i Upplands Väsby särskilt mycket så hittar inte där. Jag såg att ni skrev att de fanns parkeringar i närheten av start och mål vilket vore bra då jag kommer med bil. Men det kanske inte är släppt ännu? mvh Ola
N_sandstrom sa:Hur kommer start-ordningen sättas?
Misstänker mig vara rätt långsam i fältet, vore trist om man låg och blockade för mycket.
Roger_Edvinsson sa:Släpper val av skog, parkering mm under fredag eftermiddag.
Mest så att ingen åker och smygtränar i onödan då en hel del kommer bandas redan på fredagen.
spleensweden sa:Vart blir samlingen? Kartpunkten visar bara på busshållplatsen Jag har inte varit i Upplands Väsby särskilt mycket så hittar inte där. Jag såg att ni skrev att de fanns parkeringar i närheten av start och mål vilket vore bra då jag kommer med bil. Men det kanske inte är släppt ännu? mvh Ola
JojjeM sa:Hmm, undrar om man skulle sadla om till plattisar....
SPD funkade riktigt kass på kvällens tur där underlaget bestod till stor del av underkyld snöblandad gegga som frös fast i pedaler och klossar. (halt och jävligt var det också)
Alternativet är förstås att inte sätta ner fötterna men det har jag inte skills till :)
/Johan
Gurra sa:Plattisar är true och hårdrock!
SPD är för svetton.
Vem vill du vara?
Jag är inte frisk och lämnar plats åt någon med bättre immunförsvar! :(
JojjeM sa:Kvarstår förresten budet att det tar 10 minuter att hoja från pendelstationen?
/Johan
Mini_me sa:Plats? ?
Jimel sa:Kan man få en adress eller något som man kan knappa in i en gps?
Roger_Edvinsson sa:Jimel sa:Kan man få en adress eller något som man kan knappa in i en gps?
https://goo.gl/maps/8WSKQDSgurS2
Verkar inte finnas ett gatunamn på den parkeringen...
Men enkelt att hitta.
1. Avfart Glädjen Väsby
2. Mot centrum, 3:e avfarten
3. Höger vid första rödljuset
4. höger i första rondellen efter badhuset
H. sa:Hur är snöläget i väsby? I vallentuna ligger ett tunt täcke och termometern visar -6 nu. Är det samma i väsby lär det ju bli kalasföre imorgon!