[Kalender] SBR #37 - Stigrally Norrort - FULLSATT

Härligt! Ska bli kul! :-)
Har rest stan runt (norra delen iaf) för att hitta extra slang men går bet. Så om någon har extra 27,5 så snälla ta med en extra till mig. Vore så trist att inte kunna cykla vidare om det skulle vilja sig illa. Tack!
Ses imorgon!

Fan vad fint det ser ut, men så sitter jag här med toköm nacke. Hojjat som fan, inte vurpat. Får se hur jag mår om det går imorgon bitti.

Vilken jävla kalldusch! Spårarbeten från sumpan och utåt på pendeln upptäckte jag nu när jag surfade in på SL för att kolla vilken tid jag skulle hoppa på. 24 km enkel väg ut blir för saftigt imorgon.

Långskott: ingen som åker från/förbi innerstan eller sundbyberg och kan plocka upp mig och cykel?

Men vad i helvete, tänkte åka pendeltåg från stockholm södra till jakan, de är inställda imorgon. Går bara till sumpan.
F!!!a. Där sket det sig. Kan jag kräva tillbaka mina 150 pix av sl? suck. 1.8 mil att hojja från sumpan, nu gick nog proppen ur.

Nej! Vilket piss med pendeln! Jag kan plocka med någågon mer i bilen (från Solna eller på vägen) men har redan två cyklar på så det är tyvärr max. ?
0708703191 isf.

Vi har fixat en bil till vilket betyder att vi kan ta med två cyklar till och minst 3 pers. Åker från Solna respektive Ursvik typ kvart i nio.
0708703191

Nervositeten ligger tung!
155DBB01-A1FD-470B-87D2-2B4E836AC077.jpeg

Stream sa:
Stervelo sa:
Fan vad fint det ser ut, men så sitter jag här med toköm nacke. Hojjat som fan, inte vurpat. Får se hur jag mår om det går imorgon bitti.

"Det du inte dör av" osv...
He he, kunde inte titta "framåt" på hojjen, där blev det blint race på riktigt. Men nacken är cykelbar idag men sl ställde till det så jag sov. Hoppas ni som kan köra får det bra.

Dubbelmisär, först missar man att anmäla sig, sen blir man tillräckligt förkyld att inte orka gå och titta

Tack Roger med vänner för ett superbert arrat SBR. Fina sträckor och grymt väder så hade inte kunnat vara bättre.

Tack Roger och övriga inblandade. Blev premiär på ny cykel och första MTB-passet sedan sbr i flottsbro förra hösten :D
Lite ringrostigt kan man säga, men kul :)

Maxat Roger, superbra arr’at och sträckorna var riktigt KUL (om än lite svettigt långa så här innan flåset är på topp...)

Som sagts tidigare, hoppas du hann njuta något själv också. Sov så gott!

Tillbaka
Topp