[Kalender] [SBR 40] Hell-Ass Down-Country

För att höja peppen finns filmerna från tidigare års rallyn. Utsökt dokumenterade av AJ och PJ i samarbete med cykelkanalen.se.

Anmälda:

Jofahjalm SBR-ID
Bullit
Springpojken
Jlehtinen - återbud
Bintfese SBR-ID
PeeGee SBR-ID
Larsaw SBR-ID
nwestblad - återbud
Tobman SBR-ID
A Larsson
Jimel SBR-ID
Henrik83 SBR-ID
Wilhelm
MickeMud
Dempa SBR-ID
ree
spleensweden
kungfalken SBR-ID
toga
macius
Seeman SBR-ID
Roger_Edvinsson SBR-ID
mtamme SBR-ID
mharling
Julius
Rotmys
Tompha
JakeTheSnake SBR-ID
Jeppe Dav SBR-ID
Thor
nibergs SBR-ID
Pilifdag
Pär Berge
PvB
Håkan Carlqvist
Olofsson30
rpw_mtb
Gonzi74 SBR-ID
N_sandstrom SBR-ID
MangePange
Stervelo
CJ Oster
strimlaren
Erik Thorsson
Philip We
Jesper101
Niklas Du Rietz
Soulshine SBR-ID
Tomcaten
S Senderson
Jakobhård

Senast ändrad:
Kul! Måste dock avvakta med anmälan då det är mitt under brinnande semester och jag vet inte vad familjen planerat åt mig.

Ahh bummer. I'm best man at a wedding in England that day. I should be super happy for my buddy but right now I'm just gutted haha! Enjoy it everyone!!!

Have your asked him if he is really sure that this is the love of his life? Well, perhaps that is not the best option... Bummer that you will miss it, but there will be more races.

Kuuuuuuul, som sagt mitt i semestern men det verkar va lucka i alla evenemang och kul grejer som händer just då, eller så har jag missat men vi changsar för jag vill ha revansch och kommer med extra förstärkta tjockfetdäck fyllda med nån superdämpare, här ska bombas :-)
Swischat.

Dempa sa:
Nacke 1,5, är detta ett nytt tilltag?

Inte så nytt och det går lätt att se stigen. Det är gemensam start med Nacke 1 fram till asfaltsbranten. Istället för att svänga vänster ner på asfalten kör man rakt fram. När man framhjulslandat ner i det lösa gruset svänger man höger. Det är lite up-country tills man passerar en brant ravinliknande historia på vänster sida som man ska ner i. Efter detta svänger man höger och får trampa lite. Stigen där är tydlig.

SBR Premiär. Får se om detta kommer funka med skolschemat som publiceras 3v i förtid, men värt ett försök!

Swishat 200, inget SBR-ID

Senast ändrad:
Anmäler härmed min avsikt att delta.

Tror det har sagts förut, men Cykelkanalens film från SBR26 är värd en Oscar eller guldpalm eller -bagge eller

ree sa:
Oops läste fel på beloppen. Vad är ett SBR-ID?

SBR-ID är en crowdfunding för att finansiera ett tidtagningssystem.
Detta för att underlätta för arrangörer och ge bättre event för er deltagare.

Man betalar 650:- i en engångskostnad och får sen 50:- rabatt på startavgiften, garanterad startplats på SBR och möjlighet att låna ett bantat system för egna event med polarna.

I dagsläget är det ca 40 personer som registrerat sig och fler är på väg in.

Mer info hittar du på:
https://www.facebook.com/capitalenduroseries/

Senast ändrad:
Roger_Edvinsson sa:
SVR-ID är en crowdfunding för att finansiera ett tidtagningssystem.
Detta för att underlätta för arrangörer och ge bättre event för er deltagare.

Man betalar 650:- i en engångskostnad och får sen 50:- rabatt på startavgiften, garanterad startplats på SBR och möjlighet att låna ett bantat system för egna event med polarna.

I dagsläget är det ca 40 personer som registrerat sig och fler är på väg in.

Mer info hittar du på:
https://www.facebook.com/capitalenduroseries/
Aha! Tackar. Jag tar dock och swischar 50:- till, då jag endast kommer kunna delta sporadiskt som bäst :/

SBR 39 är nu SBR 40. Allt är samma lika. Detta är bara en uppvärmning inför när ni ska få ihop Nackarnas siffror med vilken SS det är. Nu mera heter SS SP. Usch!

Jimel sa:
jofahjalm sa:
Att skaffa en ny familj är ungefär som att klona sig?

Säkert billigare

Gillar tanken och det blir definitivt billigare, man gör ju inte samma misstag två gånger, dvs skämmer bort fru & barn med utlandssemester. Om man skulle skaffa ny familj landar ribban på grillad korv och tält... Nu när jag tänker på de kan de vara det bästa som hänt, måste gå igenom papperna bara, damage control, kostnadspost för att skjuta ut sig.

Tillbaka
Topp