Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fett med Swishad.
Skulle banan kunna tjongas upp på Trailforks?
Ser att jag har 2st platser..... JoekSter. Räcker med 1st.. Orkar nog inte mer än så.
Sådärja. Då var rejset fullt och anmälan stängd!
9 damer, 2 juniorer och 35 herrar kommer till start.
Du såg dubbeln på Manneblask? 1 & 36
Och att jag dessutom har skrivit 2 gånger att min plats är till förfogande :)
Skulle man våga hoppas på en uppdaterad karta på Trailforks till imorgon? Tänkte nämligen dra dit på dan och spana runt lite.
Perfa. Vilken tid?Förhoppningsvis är jag där själv och kör igenom sträckorna för att få ihop lite film och en GPX. Häng gärna på! Blir på förmiddagen isånnafall.
Perfa. Vilken tid?
Anmäl dig via länken så hamnar du i kön direkt. (Ser bara 44 namn i det dokumentet just nu. ) ?Skulle gärna hoja lite. Kan man ställa sig på reservlista?
Nödvändiga mutor hos miljö-kontoret betalda redan?
Är du här?Klockan 9 vid Yasuragiparkeringen.
Tjena!Tja anmält mig nu, lite sent ? uppfattar listan att jag ligger som reserv. Vill ni ha betalt eller ska jag betala när ni säger till att jag inte är reserv längre?
Jag skulle vilja sticka in ett förslag. Eller #åsikt:
Sundbo ruins dh är områdets enda svarta led, eller kanske snarare har områdets hårigaste a-linje, som sådan är den på ett sätt "le Grande finale", men det är extra riskfyllt att cykla just det partiet sist, när man är som tröttast.
För att få en fin tävling där fler vågar och kan köra den a-linjen (om det inte regnar eller är blött ändå) och därigenom ett finare rejs kanske den sträckan skulle ligga som ss3 eller 4?
(Iof såg jag att den är lite skyddad och har en sarg för skråpartiet på filmen, i motsats till när jag var där o spanade, men den är nog fortfarande hårig över knölen och ner bakom den).
Stort tack för inputen och engagemanget i att göra det till ett kul och säkert race. Har själv gått i samma tankar. Men har landat i att vare sig den sträckan ligger först, i mitten eller sist så kokar det med till personligt ansvar. Det är upp till er var och en att bedöma både er tekniska och fysiska förmåga för att bestämma om ni ska välja a eller b linjen. Dessutom ligger redan nu sträckorna uppe så det finns gott om tid att åka dit i förväg för att både reka och testköra ??Jag skulle vilja sticka in ett förslag. Eller #åsikt:
Sundbo ruins dh är områdets enda svarta led, eller kanske snarare har områdets hårigaste a-linje, som sådan är den på ett sätt "le Grande finale", men det är extra riskfyllt att cykla just det partiet sist, när man är som tröttast.
För att få en fin tävling där fler vågar och kan köra den a-linjen (om det inte regnar eller är blött ändå) och därigenom ett finare rejs kanske den sträckan skulle ligga som ss3 eller 4?
(Iof såg jag att den är lite skyddad och har en sarg för skråpartiet på filmen, i motsats till när jag var där o spanade, men den är nog fortfarande hårig över knölen och ner bakom den).
Inte helt lätt att hitta lederna när man inte kan GPSa från MapHub. Finns det gpx'er redo än? Tänkte jag skulle ut om en stund och reka
Jag skulle vilja sticka in ett förslag. Eller #åsikt:
Funkar inte för mig. Funkar den för er andra?Här kommer banan på Trailforks: https://www.trailforks.com/confirm/view/route/277184/
Funkar inte för mig. Funkar den för er andra?
![]()
SBR#50 Kummelrejset | Trailforks
Tredje upplagan av SBR Kummelberget kommer att gå av stapeln 25 oktober med start vid fotbollsplanen nedanför Yasuragis parkering, precis somwww.trailforks.com
Testa om den här fungerar!
Tackar jo den hittade jag och den funkar![]()
SBR#50 Kummelrejset | Trailforks
Tredje upplagan av SBR Kummelberget kommer att gå av stapeln 25 oktober med start vid fotbollsplanen nedanför Yasuragis parkering, precis somwww.trailforks.com
Testa om den här fungerar!
Gärna! ???Är det någon som vill köra på söndag men inte har fått plats? Pga tidsbrist och dålig planering kan jag lämna över min plats om någon vill ha den? Om inte behåller jag den ☺
Vackert!Visa bilaga 449209Ss6 är nu öppen hela vägen ??
Var låg den där stocken på ss6? Hur långt in i filmen?
Var låg den där stocken på ss6? Hur långt in i filmen?