[Kalender] SBR #48 Kummelrejset

Jonatanmohlin

Aktiv medlem
Snart Àr det dags för rejs!

FrÄn söndagmorgon kommer strÀckor och transporter vara uppsnittslade sÄ det finns möjlighet att köra igenom strÀckorna innan vi drar igÄng vid 12.00 (stickutdelning frÄn 11.30).

Prisutdelning kommer ske i nÀrheten av mÄlgÄngen av strÀcka 7. OmrÄdet omrking slutet av strÀcka 7 Àr extremt publikvÀnligt sÄ kul om ni stannar kvar och hurrar pÄ!. Det kommer bjudas pÄ bilkörvÀnlig mÄlpangare och fina priser till de snabbaste cyklisterna i respektive klass.

Hör av er om ni har nÄgra frÄgor!

BackT

Medlem
Kommer inte kunna köra tyvĂ€rr, order frĂ„n ortopeden â˜č Men man fĂ„r ju glĂ€dja ngn pĂ„ reservlistan

N_sandstrom

Aktiv medlem
Fantastiskt kul höstrejs.
Tack som tusan för roddandet!

Kul med förlÀngningen pÄ SS7 ocksÄ. Det mÄste alltid finnas nÄnting att fÄ dödsÄngest av :D

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem

Roger_Edvinsson

Aktiv medlem
DÄ var resultaten klara för publicering. (efter en STOR kebab tryckts i magen)

Vill börja med att be enormt mycket om ursÀkt till @Willbob som borde ha fÄtt kliva upp pÄ pallen som 3:a idag men hÀr hade jag missat att rensa den sticka han anvÀnde frÄn det att jag testade systemet i onsdags, dÀrav han hade en felaktig tid pÄ SS1..
SĂ„ sorry 😔

Men hÀr Àr en komplett Heatmap:

Vi ses igen i Sollentuna den 7-8/11

spleensweden

Aktiv medlem
Jag lyckades filma alla strĂ€ckorna denna gĂ„ng! Men jag justerade inte kameravinkeln till varje strĂ€cka sĂ„ den Ă€r lite blandad😁 Riktigt trötta ben pĂ„ sista strĂ€ckan tillsammans med lite halka gjorde att jag kom fel in mot bron och fastnade lite innan jag kunde rulla över hĂ€llen.đŸ€Ș Återigen stort tack för ett grymt roligt rejs!

escapegravity

Aktiv medlem

Köp & SÀlj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att anvÀnda vÄra tjÀnster godkÀnner du det. LÀs mer