[Kalender] SBR #48 Kummelrejset

Snart är det dags för rejs!

Från söndagmorgon kommer sträckor och transporter vara uppsnittslade så det finns möjlighet att köra igenom sträckorna innan vi drar igång vid 12.00 (stickutdelning från 11.30).

Prisutdelning kommer ske i närheten av målgången av sträcka 7. Området omrking slutet av sträcka 7 är extremt publikvänligt så kul om ni stannar kvar och hurrar på!. Det kommer bjudas på bilkörvänlig målpangare och fina priser till de snabbaste cyklisterna i respektive klass.

Hör av er om ni har några frågor!

Tack för ett grymt roligt och bra arrat race idag! Korven och ölen satt som en smäck i mina trötta ben ???
DSC_3573.JPG

Då var resultaten klara för publicering. (efter en STOR kebab tryckts i magen)

Vill börja med att be enormt mycket om ursäkt till @Willbob som borde ha fått kliva upp på pallen som 3:a idag men här hade jag missat att rensa den sticka han använde från det att jag testade systemet i onsdags, därav han hade en felaktig tid på SS1..
Så sorry ?

Men här är en komplett Heatmap:

Vi ses igen i Sollentuna den 7-8/11

Jag lyckades filma alla sträckorna denna gång! Men jag justerade inte kameravinkeln till varje sträcka så den är lite blandad? Riktigt trötta ben på sista sträckan tillsammans med lite halka gjorde att jag kom fel in mot bron och fastnade lite innan jag kunde rulla över hällen.? Återigen stort tack för ett grymt roligt rejs!

Tillbaka
Topp