[Kalender] Sbr #** Kummelrejset

• Trådstartare Trådstartare TSS
  • Start datum Start datum
Har noterat alla er som vill vara med på reservlistan. Om det skulle öppna sig platser hör jag av mig här på Happy!

Jag har betalat (och har inte SBR-ID), swishningen är märkt qma. Ser ingen bock vid mitt namn - ingen brådska om du har uppköat.

Jag har råkat ut för en armbågsskada och kommer tyvärr inte kunna delta i detta race. Hoppas någon kan ta min plats och att ni får ett grymt race!

Hej Sandra,

Det finns plats kvar och med SBR-ID är du alltid garanterad plats. Så skriver in dig i listan om du fortfarande är sugen?

Ber om ursäkt för lite sega uppdateringar och svar. Fullt upp med en totalrenovering av lägenhet och en 3-månaders bebis så det finns att göra minst sagt. Listan är i vilket fall uppdaterad!

Jonatanmohlin sa:
Ber om ursäkt för lite sega uppdateringar och svar. Fullt upp med en totalrenovering av lägenhet och en 3-månaders bebis så det finns att göra minst sagt. Listan är i vilket fall uppdaterad!

Keep up the good work mate, can't be easy!

Skulle också väldigt gärna köra. Vill ni skriva upp mig på reserven vore det snällt.
Finns det plats kvar så swishar jag givetvis asap efter jag fått det bekräftat.

Senast ändrad:
Gordon sa:
Skulle också väldigt gärna köra. Vill ni skriva upp mig på reserven vore det snällt.
Finns det plats kvar så swishar jag givetvis asap efter jag fått det bekräftat.

Det finns plats kvar. Bara att swisha. Listan är uppdaterad med er som swishat :)

Nu är listan rensad från de som ej har SBR-ID och ej swishat in rejsavgiften, de har alltså blivit av med sin plats. 5 platser kvar som går till de som snabbast swishar in och anmäler sig i tråden, sedan är rejset fullt.

Tillbaka
Topp