Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Swishat nu också!spleensweden sa:Jag vill vara med!
patreg sa:Jag kan tyvärr inte vara med, bröt armen i Järvsö igår så första reserv får ta min plats.
spleensweden sa:Jag har swishat, men inte fått något bock bakom namnet. Kan du kolla så att det gått igenom, swishade den 29:e maj
Jonatanmohlin sa:spleensweden sa:Jag har swishat, men inte fått något bock bakom namnet. Kan du kolla så att det gått igenom, swishade den 29:e maj
Det ska va fixat nu!
PeeGee sa:Jonatanmohlin sa:spleensweden sa:Jag har swishat, men inte fått något bock bakom namnet. Kan du kolla så att det gått igenom, swishade den 29:e maj
Det ska va fixat nu!
samma här..
Haggan sa:Vill va med, sätt upp mig på reservlistan!
Hur lång är reservlistan nu...?
Roger_Edvinsson sa:Kommer inte köra detta Rejs så släpp min plats.
Men kommer med tidtagningen. ??
Sandraa sa:Finns det plats kvar? Om inte, skriv upp mig på reservlistan! Har SBR-id.
Jimel sa:Sandraa sa:Finns det plats kvar? Om inte, skriv upp mig på reservlistan! Har SBR-id.
Fram till en vecka innan var man väl garanterad plats med SBRid?
Jonatanmohlin sa:Ber om ursäkt för lite sega uppdateringar och svar. Fullt upp med en totalrenovering av lägenhet och en 3-månaders bebis så det finns att göra minst sagt. Listan är i vilket fall uppdaterad!
Gordon sa:Skulle också väldigt gärna köra. Vill ni skriva upp mig på reserven vore det snällt.
Finns det plats kvar så swishar jag givetvis asap efter jag fått det bekräftat.