Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hasse#7 sa:Det här är jag sugen på och vill inte ha ett dugg bråttom.
Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Det här är jag sugen på och vill inte ha ett dugg bråttom.
Vi var inte blyga med fikatiderna senast!
Peth sa:Bengt-re sa:Hasse#7 sa:Det här är jag sugen på och vill inte ha ett dugg bråttom.
Vi var inte blyga med fikatiderna senast!
Ser ut att ha varit en behaglig tur.
:gilla:
Hasse#7 sa:Låter perfekt. Lite tur med vä.... bara så.
Hasse#7 sa:Jo, möjligheter finns.
Lyx! Jag spekulerar i två grader med hagelblandat ösregn, orkanartade kastvindar omväxlande från sidan, snett framifrån och rakt framifrån, kraftiga åskväder och en och annan tromb samt omslag till sju minusgrader och kav lugnt med följd att vägarna blir glashala.Peth sa:Hasse#7 sa:Jo, möjligheter finns.
Sju grader varmt, kraftig sida mot hela rundan och så sånt där vidrigt regn som kryper in överallt och sätter igen glasögonen på 20 sekunder. Visst finns det möjligheter!
GoranS sa:Lyx! Jag spekulerar i två grader med hagelblandat ösregn, orkanartade kastvindar omväxlande från sidan, snett framifrån och rakt framifrån, kraftiga åskväder och en och annan tromb samt omslag till sju minusgrader och kav lugnt med följd att vägarna blir glashala.Peth sa:Hasse#7 sa:Jo, möjligheter finns.
Sju grader varmt, kraftig sida mot hela rundan och så sånt där vidrigt regn som kryper in överallt och sätter igen glasögonen på 20 sekunder. Visst finns det möjligheter!
Det är vad jag skulle kalla en (misär)möjlighet av guds nåde.
Bengt-re sa:GoranS sa:Lyx! Jag spekulerar i två grader med hagelblandat ösregn, orkanartade kastvindar omväxlande från sidan, snett framifrån och rakt framifrån, kraftiga åskväder och en och annan tromb samt omslag till sju minusgrader och kav lugnt med följd att vägarna blir glashala.Peth sa:Hasse#7 sa:Jo, möjligheter finns.
Det är vad jag skulle kalla en (misär)möjlighet av guds nåde.
Jag sitter framför tv och vässar dubben med filen! Bäst att vara redo!
Hasse#7 sa:Förutom vädret, som jag såklart håller med om, tror jag på en global kaffeblockad och att alla kakor tar slut.
Peth sa:Hasse#7 sa:Förutom vädret, som jag såklart håller med om, tror jag på en global kaffeblockad och att alla kakor tar slut.
Vissa saker skämtar man inte om, skärpning!
Hasse#7 sa:Peth sa:Hasse#7 sa:Förutom vädret, som jag såklart håller med om, tror jag på en global kaffeblockad och att alla kakor tar slut.
Vissa saker skämtar man inte om, skärpning!
Förlåt.....!
Bengt-re sa:Fanns ingen officiellt tråd, så passade på att lägga upp en.
Jannetuba sa:Bengt-re sa:Fanns ingen officiellt tråd, så passade på att lägga upp en.
Med en sån snygg reklambild så blir man ju sugen på att hänga med. Nästan inte fikat något alls i år, så inte helt tränad, men jag ska försöka hänga med fikaeliten.
Bengt-re sa:Jannetuba sa:Bengt-re sa:Fanns ingen officiellt tråd, så passade på att lägga upp en.
Med en sån snygg reklambild så blir man ju sugen på att hänga med. Nästan inte fikat något alls i år, så inte helt tränad, men jag ska försöka hänga med fikaeliten.
Hörde jag ett lok anmäla sig för draguppdrag!? Vore kul om skulle dyka upp!
Nej, fika är även jag svårt otränad på i år - det fina med slottsrundan är att man kan köra intervallträning. Fika, cykla, fika, cykla!
Är visst otränad på att cykla också, men kort och långsamt har jag övat på!
Jannetuba sa:Bengt-re sa:Jannetuba sa:Bengt-re sa:Fanns ingen officiellt tråd, så passade på att lägga upp en.
Nej, fika är även jag svårt otränad på i år - det fina med slottsrundan är att man kan köra intervallträning. Fika, cykla, fika, cykla!
Haha, intervallträning låter ju som en bra och snabb väg till fikaformen. Har ingen racer för tillfället men dyker upp på någon form av cykel.
Hasse#7 sa:Jannetuba sa:Bengt-re sa:Jannetuba sa:Bengt-re sa:Fanns ingen officiellt tråd, så passade på att lägga upp en.
Haha, intervallträning låter ju som en bra och snabb väg till fikaformen. Har ingen racer för tillfället men dyker upp på någon form av cykel.
Har du gjort dig av med Merckxen?
Jannetuba sa:Bengt-re sa:Fanns ingen officiellt tråd, så passade på att lägga upp en.
Bengt-re sa:Har för mig att jag åt en supergod macka med riktigt bra kaffe på Printz. Bra ställe!
Havoc 5 sa:Bengt-re sa:Har för mig att jag åt en supergod macka med riktigt bra kaffe på Printz. Bra ställe!
Hej Bengt.
Gjorde inte vi sällskap förra året?
Hursom har jag tänkt mej en lite trevligare tur än vanligt med mycket fikas som sagt.
Om Janne Tuba gillar lite lugn för dagen kanske det kan bli en favorit i repris.
Det vore skitkul.
Med Peth i styrkan också kanske vi kan tillhöra "förstagruppen" i mål trots alla räkmackor. =)
Havoc 5 sa:Vad kul om du kommer Peth.
Jag planerar mycket fika längs den här turen.
Förra året blev det en orgie i räkmackor.
Mums!
Havoc 5 sa:Bengt-re sa:Har för mig att jag åt en supergod macka med riktigt bra kaffe på Printz. Bra ställe!
Hej Bengt.
Gjorde inte vi sällskap förra året?
Hursom har jag tänkt mej en lite trevligare tur än vanligt med mycket fikas som sagt.
Om Janne Tuba gillar lite lugn för dagen kanske det kan bli en favorit i repris.
Det vore skitkul.
Med Peth i styrkan också kanske vi kan tillhöra "förstagruppen" i mål trots alla räkmackor. =)
Jannetuba sa:Och nu är vi anmälda!
Hasse#7 sa:Jannetuba sa:Och nu är vi anmälda!
Vad behöver du för storlek på racer/lvg? Kan ju fundera på om du kan låna något.
Jannetuba sa:Hasse#7 sa:Jannetuba sa:Och nu är vi anmälda!
Vad behöver du för storlek på racer/lvg? Kan ju fundera på om du kan låna något.
Tack för erbjudandet Hasse, men jag kör på crossen ändå som jag vet att jag sitter bra på. Ska bli kul att träffas!
Peth sa:Jinxar man det hela om man påpekar att vädret ser rätt ok ut inför torsdagen? Lite blåsigt kanske, med motvind sista biten.
Jannetuba sa:Håller tummarna för vädret. Någon som funderat kring att boka bord på Södertuna slott? Var rätt schysst för något år sedan att äta tvårätters lunch vid bord med vita dukar och silverbestick.
Peth sa:Jannetuba sa:Håller tummarna för vädret. Någon som funderat kring att boka bord på Södertuna slott? Var rätt schysst för något år sedan att äta tvårätters lunch vid bord med vita dukar och silverbestick.
Är det bokad finlunch som gäller eller finns andra alternativ vid stämpelplatsen?
Hasse#7 sa:Peth sa:Jannetuba sa:Håller tummarna för vädret. Någon som funderat kring att boka bord på Södertuna slott? Var rätt schysst för något år sedan att äta tvårätters lunch vid bord med vita dukar och silverbestick.
Är det bokad finlunch som gäller eller finns andra alternativ vid stämpelplatsen?
Jag vet inte. Jag är mest intresserad av en grandios räkmacka eller så. Nu verkar det som det är en massa +30-35km/h cyklister och få eller inga därunder. Jag skulle nog helst rullsnitta omkring 28km/h baserat på helgens Siljan 160km.