Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ny på ss mtb, är det föregående vinnare som arrar?SSSM gick i Gbg 2017... Vi får se var vinnaren kommer ifrån...
Den som vinner på nått sätt får arrangera nästa års SSSM enligt tradition. Sen 2014 får vinnaren också ha ett vandringspris som man signerar till förevig ära ?Jag är ny på ss mtb, är det föregående vinnare som arrar?
Det löser vi med några Kalhyggen under nummerlapps utdelning. Botar det mesta ?Vafan, mancold.
Bokad på annat (frun) jag behöver tillfriskna till.Det löser vi med några Kalhyggen under nummerlapps utdelning. Botar det mesta ?
Låter som ett underbart luddigt koncept. Är det bedömningssport?Vinnaren är inte nödvändigtvis den som är först i mål. Det kan vara så men det behöver inte vara så. Det beror lite på var man vill att nästa tävling ska arrangeras..
Låter som ett underbart luddigt koncept. Är det bedömningssport?
Jaha, det är sanktionerat av SCF alltså. Där ser man!Tjena!
En blandning av prestation, mutor och domarens dåliga omdöme.
Är det inte SuveränCyklandeFeelgood när det gäller SSSM?SpritCykelFöreningen
Mot slutet av rejset så är det nog SnedCyklingsFörbundet som härjar runt i skogen ?Är det inte SuveränCyklandeFeelgood när det gäller SSSM?
Akta så inte skidgubbarna anklagar er för att cykla sönder spåren! Cykelförbud i allt utom blå och röd ?.SpritCykelFöreningen
Akta så inte skidgubbarna anklagar er för att cykla sönder spåren! Cykelförbud i allt utom blå och röd ?.
Ha så kul. Är tyvärr borta i år också
Cykel tillåten på alla vägar, stigar och spår i området enligt beslutet om naturvårdsområdet förutom under vinter när det är skidspår, har det hänt något nytt som jag har missat?
"Cykel![]()
Skidstavallens motionsspår
Motions- och skidspår runt Testebovallens naturreservat i Strömsbro.www.gavle.se
Här finns ett flertal markerade mountainbikespår. Det är tillåtet att cykla i MTB-banor samt i vissa av områdets motionsspår, övriga spår ska du som cyklist ej använda. Det är viktigt att du som cyklist följer kommunens rekommendationer och regler i områden som tillåter cykling i motionsspår och MTB-barnor. Föreningen Gävle cykelamatörer ansvarar för att underhålla cykellederna."
trams. Vanskötta motionsspår bör ju användas för att inte växa igen.
Jag har inte tid att läsa, men söker jag på "cykel" så får man bara upp att det ska finnas parkering. Jag citerar ju bara Gävle kommuns skriveri om skidstavallens motionsspår. Skidkamraterna vill fortfarande inte att vi cyklar i annat än röd och blå iaf... Tills snön kommer då får vi inte korsa skidspåren (rimligt) https://www.gavle.se/kommunens-serv...der-och-naturstigar/cykelspar-och-cykelleder/ här är anlagda spår man får cykla på enligt kommunen. Där står skidstavallen inte heller med. Stämmer inte detta så har ju kommunen skrivit fel deluxe.Prova läs reglerna för området i stället.
Edit: bifogar planen för området eftersom du verkar tro att jag ljuger.
Israel är ju också med. Är cykling tillåtet i Gaza?Eftersom det är ok för Eurovision att ha australiskt deltagande så kanske vi borde utse en kanadensisk vinnare så man verkligen måste ta sig till Whistler? ?
Jag har skickat iväg Janne så låt honom snigelspeeda sig till vinsten så blir nästa sm i kilsbergen! Hare gött nu, själv får jag dricka belgisk öl med frun ikväll.Vill man att SSSM ska arrangeras i närheten av där man bor skall man skicka ombud från närområdet som kan ta hem tävlingen och även på olika sätt muta arrangören så denne får upp ögonen för vart nästa års rejs bör hamna.
Hälsningar Tävlingsledningen SSSM 2021
Har tagit på mig uppgiften att marinera Janne lagom så jag kan få sällskap längst bak i ledet!Jag har skickat iväg Janne så låt honom snigelspeeda sig till vinsten så blir nästa sm i kilsbergen! Hare gött nu, själv får jag dricka belgisk öl med frun ikväll.
Yes!Ojdå. Tar ni i där på Trivs?
Hahaha näe igårkväll lätt före 23..