EST
Aktiv medlem
[Kalender] Sssm 2021
Va du som lät så nykter igår :)Fy fan vad jag mår dåligt….
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Va du som lät så nykter igår :)Fy fan vad jag mår dåligt….
Fler än tre?Starten har gått, jag är vätskekontroll. Bra fart i starten. Ovanligt mycket publik.
Hade hänt mig också, utan att vara bakis.Mudfuzz och Paco tagna av banan pga varvade 2 ggr.
Skickligt och taktiskt genomfört. Gratulerar!Fy jävlar fan säger jag bara!!
Men DFL ????
Grattis till er! Bra jobbat! Mest Happy måste vara svårt att bärga i ett sån härligt gäng. Nästa år får du förhoppningsvis en värdig DFL-kombattant Paco.1a Louis (utan happy)
2a Henrik Ravin (alexcykel) Årets mest Happy deltagare. Priset sponsrat av Hasse#7
3a Janne S
DFL Paco
Vackert så man blir tårögd ju. Är det en "Vid nödfall, krossa glaset"?Så här gjorde vi med din 200ing Hasse ?Visa bilaga 516133
Costa Rica? Då är det ju CRSSC och inte SSSM! ;)
Ett mål för nästa år, ordna till SS:n som samlat damm!Nu råkar det va så att Costaricanen bor i El Stockholmo så det blir ett 08a race 2022 med största sannolikhet ?
Är det någon slags regel att man inte får köra sssm på samma plats två gånger?
Du tänker tävlingsplatsen? Spara Hellas om det nu skulle bli ett Happy 20 års jubileum 2023 ?Är det någon slags regel att man inte får köra sssm på samma plats två gånger?
Exakt så. Nickspåret var det första han sa..Du tänker tävlingsplatsen? Spara Hellas om det nu skulle bli ett Happy 20 års jubileum 2023 ?
16-årsjubilum nästa år isf! https://happyride.se/forum/threads/sssm06-bilder-och-eftersnack.462676/post-482078Där har det redan körts tidigare!
10 års jubileum också...16-årsjubilum nästa år isf! https://happyride.se/forum/threads/sssm06-bilder-och-eftersnack.462676/post-482078
Ja men får man eller får man inte? Han ska eventuellt flytta så vi får se var han hamnar då?Där har det redan körts tidigare!
Köra andra hållet? ;)Där har det redan körts tidigare!