Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.

Så fixat?
Men grabben fyller väl år oavsett var du är? ?Så fixat?
Men grabben fyller år på fredag så får dyka upp på lördag?
Fräck bildVisa bilaga 652319
Så, då var man anmäld. Kommer inte bli pallplats som i Gävle men satan så kul det ska bli?
När var det senast på västkusten? 2017?
Edit:
2023 Västerås, 2022 Sundbyberg, 2021 Gävle, 2020?, 2019 Nynäshamn, 2018 Vetlanda, 2017 Göteborg, 2016 Nybro, 2015 Ludvika, 2014 Jädraås, 2013 Hellas, 2012 Sundbyberg, 2011 Trollhättan, 2010 Linköping, 2009 Karlstad, 2008 Linköping, 2007 Uppsala. Kan detta stämma? Minne och sen runt 2013 blev det google som fick svara. Svårgooglat 2006 men det måste ju varit fler innan dess?
Mig ??Vem är det man mutar/hotar för att se till att någon från västkusten vinner?
Trodde vi skulle bli få men hela 14 kommer komma på groupriden om jag räknat rätt, skoj! Angående lås så var min plan att man ska hinna ”hem” och ta en dusch och lämna hojen efter cyklingen.Kul med all nostalgi! Jag har kört SSSM 2005 i Linköping, 2009 i Karlstad och sen varit med på alla från 2012, fast jag cyklade inte 2014 då jag var med i "tävlingsorganisationen" i Jädraås.
En fråga om fredagens groupride. Lyse är bra att ha såg jag men behövs lås med också?
ja alltså inte kring själva riden. erolwi har detajkoll men det är alltså tänkt att hinna till boende efter turen. så låsproblemet lär uppstå först vid boendet, eller om man sedan cyklar till afterbiken. fredagsstigarna kommer i frånvaro av regn annars som sagt vara torra och det lär inte uppstå något tvättbehov då. man bör kunna ta in cykeln utan skämskudde. på lördagen lär det kunna bli en del blötare passagerEn fråga om fredagens groupride. Lyse är bra att ha såg jag men behövs lås med också?
Varför har @Kneecap inte anmält sig än då? Å Harri @42Hz ?? @jomper ? @oxr ?
Sen tycker jag det har varit väldigt tyst om utväxling...
Kommer 33x20 på 29+ hjul funka?
Det är väl också 20års jubileum för happy i någon form så någon representant från forumet kanske kan närvara för reportage? Det är ju ändå årets viktigaste cykelhändelse ?
Plan F är på gång:Hoppas att det inte blir en backig bana (inte uppför i alla fall) ?
Min hoj och mina ben är växlade för platta Uppsala.
32x18 och 29x2.6" = 4,22 meters development inches enligt
Bicycle Gear Development Meters Table | BikeCalc
Calculate development meters given chainring, sprocket, tire and wheel sizes.www.bikecalc.com
Häromdan "Cykeltränade" jag (=cyklade uppför en backe allt vad jag orkade) för första gången i år. Tänkte att jag måste toppa formen inför SM, men det var svinjobbigt. Kanske kan @erolwi kika på att ta fram en plan F som helt skippar cykelbiten.
/J
Varför har @Kneecap inte anmält sig än då? Å Harri @42Hz ?? @jomper ? @oxr ?
Sen tycker jag det har varit väldigt tyst om utväxling...
Kommer 33x20 på 29+ hjul funka?
Det är väl också 20års jubileum för happy i någon form så någon representant från forumet kanske kan närvara för reportage? Det är ju ändå årets viktigaste cykelhändelse ?
KryaTjena!
Skadad hand så är ocyklingsbar just nu. Hade det varit närmare hade jag kommit förbi enbart för ölen och nakenheten.
Gipsa den till styret?Skadad hand så är ocyklingsbar just nu
Ja å som sagt det är ju alltid fint väder på SSSM ??Jag brukar ju göra någon halvdan sammanfattning, om jag inte kämpar om DFL. I år har vädret satt mig i en sits att jag måste jobba med huset nu. Har fortfarande en svag förhoppning om att dyka upp och komma sist eller rapportera lite. Men jag är låst till hur det går framåt och när jag har tillgång till elektriker. Mycket jobb är på plåttak. I juni med semester, glödhett på taket, sen massa regn. Måste utnyttja fint väder nu.
Tejp är godkänt i SS-sammanhang!Gipsa den till styret?
Kommer gå utmärkt. Banan är relatvit långsam utan att vara kuperad så det mesta funkar.Ser bra ut! Hoppas på at 32x18 på 26 tum funkar till det där. Orkar och hinner tyvärr inte byta innan 23e.