[Kalender] Sssm 2023

[Kalender] Sssm 2023
IMG_0954.jpeg

Trots att hela tomten var full prylar var dessa allt som glömdes kvar. Ägaren vet var de finns!

[Kalender] Sssm 2023
hallå alla sköna singelspeedare.

duracellkaninerna henke och emelie ska vara kvar i stan en natt extra, medförde att vi nyss bestämde om en stadstur 2.0:)

så 1200 samling ingången till steam hotel. cirka 1 1/2 timmes 80+ procent flowig singletrack påtänkt, lite mindre tekniskt än i fredags. flexibelt arrangemang och behaglig fart, påtänkt längs e18 bort till flygplatsen, ner till björnöbron och tillbaka.

??‍♂️??‍♂️??‍♂️??‍♂️??‍♂️

[Kalender] Sssm 2023
Jag hakar på. Jag är dock galet sliten och kanske kan upplevas som lite gnällig. Säs!

duracellkaninerna henke och emelie ska vara kvar i stan en natt extra, medförde att vi nyss bestämde om en stadstur 2.0:)

så 1200 samling ingången till steam hotel. cirka 1 1/2 timmes 80+ procent flowig singletrack påtänkt, lite mindre tekniskt än i fredags. flexibelt arrangemang och behaglig fart, påtänkt längs e18 bort till flygplatsen, ner till björnöbron och tillbaka.

[Kalender] Sssm 2023

SSSM 2023 - SM:et som aldrig verkar ta slut.

[Kalender] Sssm 2023
Tack för en magisk helg! Vi genomgår just nu Steam hotels post-sssm-rehab efter en fin utflykt i Västerås idag. Började dagen med att bli lite arg på stackars Kaj men sen blev jag snäll igen. Tack Erik för ett snuskigt välordnat event hos dig. Längtar till nästa år!!

Bilagor

• 6A2CB5DD-9BD0-4086-BFB6-A54B827ED53F.jpeg
    6A2CB5DD-9BD0-4086-BFB6-A54B827ED53F.jpeg
    643.6 KB · Besök: 96
[Kalender] Sssm 2023
Tack för en magisk helg! Vi genomgår just nu Steam hotels post-sssm-rehab efter en fin utflykt i Västerås idag. Började dagen med att bli lite arg på stackars Kaj men sen blev jag snäll igen. Tack Erik för ett snuskigt välordnat event hos dig. Längtar till nästa år!!
härligt att ordningen är återställd:)

Tillbaka
Topp