[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås

Snabba ruscher fram och tillbaka helt ouppvärd är tydligen olämpligt i min ålder, var ute och lekte med hunden och drog på mig en redig muskelbristning i vaden. Fick halta hem med svansen mellan benen.

Lite osäker närvaro från min sida, får se hur det känns imorgon. Hade just bestämt mig för att ta med hunden som sällskap och försöka åka i tid för att hänga på även på fredan :-/

Jag vill rapportera att jag är sjukad i detta nu. Varit hemma halva veckan med suspekta influensa-symtom. Ville bara inte skryta. Iaf så är jag feberfri sen i eftermiddags och hoppas på att vakna i bättre form imorgon. Snackat med Bongowheels som var ok att köra mig oavsett skick och har räknat ut så här. I värsta fall först i säng på fredag, publik på lördag och hänga på Kjällas till Group ride är över på söndag. I bästa fall inga av de läskiga(feber eller ont i halsen) på lördag och kan vara med och kämpa om DFL samt hänga med på Group ride på söndag. Vad säger ni om det @Hasse#7 och @Fd Paco?💩

Jag kommer så klart tänka på att inte hosta på er. Gärdsgårds har lovat custom munskydd😷

Oj vad det här låter kul som förr i tiden! Krockar tyvärr med annat som, hur orimligt det än kan låta, är högre prioriterat. Men jag lär väl köra SS även nästa år…

Hej!
Jag har följt tråden sedan en månad tillbaks och har varit rejält taggad för att träffa andra singlespeedare. Jag har kört single speed för länge sen och velat komma tillbaks till det länge. Grejerna jag beställde kommer nog hem för sent, så jag sprängde en gammal kasset, fick ihop något hyffsat och anmälde mig. Jag kommer över dagen (och kvällen) på lördag.
Kul å ses!
RulleBulle (Julien)

Laddad cykel 🤘🤘🤘
PXL_20250925_204847255.MP.webp

Provcyklade lite hemma på min Brompton och det verkar faktiskt funka. Ska pumpa däcken på min SS och testa lite men det ser ut som att jag och Lex dyker upp ikväll. Är det nån som är hundrädd? Han är snäll :-)

Jag hade funderingar på att komma upp och köra lite finstig och ta en öl. Till och med min gamla Prince Albert som inte gått många meter senaste åren pratade med mig och krävde att bli av med växlarna som den förnedrats med.. Men så kom livet mellan, eller döden i det här fallet, så det blir en begravning i helgen istället.

Hoppas ni får fint väder och kall öl! Kör snyggt!

Jag hade funderingar på att komma upp och köra lite finstig och ta en öl. Till och med min gamla Prince Albert som inte gått många meter senaste åren pratade med mig och krävde att bli av med växlarna som den förnedrats med.. Men så kom livet mellan, eller döden i det här fallet, så det blir en begravning i helgen istället.

Hoppas ni får fint väder och kall öl! Kör snyggt!
Usch vilka tråkiga omständigheter. Prince Albert hade mått bra av lite motion ja. Grym cykel att ha kvar. Hoppas du kan få till det något annat år!

Nu hinner "tävlingsledningen" uppdatera 😅
Vinnare!
Hillclimb. Erolwi
DFL och LMS. Acors
Långdistans. Juha Salminen 1080km enkel resa.
Bästa utklädnad. Tommy "Luigi" Ternström
Karmakontopåfyllnad. Tavve för att han lånade ut sin cykel till Ravinen som hade haveri.
Snabbast dam. Hönbjörnsson
Tappade sulor. Hasse#7
Snabbast runt 19,69km banan var Sir Ed på 55 minuter och 3 öl samt någon felcykling. Mycket bra resultat på hillclimb och bara skön snubbe.
Så följaktligen kommer SSSM26 gå i Lund. Årets arrangör tycker SSSM26 borde gå ett datum nära SSEC26 i Danmark

Vinnare!
Hillclimb. Erolwi
DFL och LMS. Acors
Karmakontopåfyllnad. Tavve för att han lånade ut sin cykel till Ravinen som hade haveri.
Tappade sulor. Hasse#7
Snabbast runt 19,69km banan var Sir Ed på 55 minuter och 3 öl samt någon felcykling. Mycket bra resultat på hillclimb och bara skön snubbe.
Så följaktligen kommer SSSM26 gå i Lund. Årets arrangör tycker SSSM26 borde gå ett datum nära SSEC26 i Danmark

Tjena!

Lund är väldigt bra, då har jag "cykelavstånd" eftersom jag kan ta cykeln på tåget. 😁

Vinnare!
Hillclimb. Erolwi
DFL och LMS. Acors
Tappade sulor. Hasse#7
Tack för ett fantastiskt arrangemang!! 😍❤️

Råkade visst glömma mina gråbruna väska på sista bänkraden till vänster när man kommer in i hyttan. Om nån kan lämna den till tävlingsledningen så vore jag tacksam ❤️

Middag och efterfest på en episk plats, hela tillställningen fantastisk!
20250927_144857.webp

20250927_182034.webp

20250927_194833.webp

Fick smita ut från kalaset efter en stund, ville inte lämna vovve själv i bilen för länge. Förutom lite svårt att sitta still i starten så fixade han också SSSM med bravur och har fått massa nya kompisar :-)

20250927_113225.webp

Tillbaka
Topp