[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås

IMG_0861.webp

Jag tänkte ju inte att det skulle ingå förstås. Men loggan skulle göra sig grymt bra på en tisha!

Lex är också taggad på mera cykling, stigarna där uppe passade honom fint!
Dom som gjorde dekalerna har filen med loggan så man kan ta fram ett transfertryck som man kan värma på valfritt plagg. Kanske ska kolla det🤔

Slingan vi körde igår är perfekt med hund för där passerar man 3 vattendrag som är frånflöden från källor så hunden kan släcka törsten många gånger.

Dom som gjorde dekalerna har filen med loggan så man kan ta fram ett transfertryck som man kan värma på valfritt plagg. Kanske ska kolla det🤔

Slingan vi körde igår är perfekt med hund för där passerar man 3 vattendrag som är frånflöden från källor så hunden kan släcka törsten många gånger.
Jag köar på en XL i så fall. Betalar inklusive frakt så du slipper ha en hög liggande. Blir det inget är det också helt ok.

Går säkert att göra en på typ spreadshirt eller liknande om nån har koll på vilka som trycker på bra tröjor!

Det hade vi inte tid med, han drack upp allt vatten i min flaska på ölkontrollerna! :-) Annars brukar han vara bra att hitta något dike att dricka i.

Jag vill som alla andra berömma arrangemanget. Det var fantastiskt och att så mycket av lokalbefolkningen var involverade var väldigt roligt.

Det är ju inte särskilt besvärligt att ta sig till Jädraås så om det blir en till chans innan snön kommer vill jag anmäla intresse☝️

Också, jag och @Fd Paco pratade väldigt kort om gravel där uppe. Är det något ni pysslar med någonsin? @onegear

Jag vill som alla andra berömma arrangemanget. Det var fantastiskt och att så mycket av lokalbefolkningen var involverade var väldigt roligt.

Det är ju inte särskilt besvärligt att ta sig till Jädraås så om det blir en till chans innan snön kommer vill jag anmäla intresse☝️

Också, jag och @Fd Paco pratade väldigt kort om gravel där uppe. Är det något ni pysslar med någonsin? @onegear
Gräääävöll? töcke sattyg håll man int' på'vä...

Finns ju 100tals mil grusväg häromkring och faktiskt har Biking Gästrikland två markerade gravelleder som man kan ansluta på i Jädraås.
Bara Jädraås vindkraftpark har 10 mil väg inom området...

Ja jag hörde att det tipsade att köra Paco linjen efter att du redan börjat köra. Inte bra🤣
Nä det var en 10 av 10 psykning. Jag hade redan kört alldeles för länge fel för att jag missade en sväng tidigare. Sen när jag börjar rulla så kom typ "ska du inte köra där?" och pekar åt andra hållet. När jag stannade till fanns inget fäste kvar nånstans. Inte ens att stanna och gå upp igen. När jag sedan tagit mig ner på det minst graciösa sättet i cykelhistorien hör jag JLarsson som "bara så du vet så fick jag allt på bild". Visste redan då att jag skulle få skämmas på Happy senare💩

Nä det var en 10 av 10 psykning. Jag hade redan kört alldeles för länge fel för att jag missade en sväng tidigare. Sen när jag börjar rulla så kom typ "ska du inte köra där?" och pekar åt andra hållet. När jag stannade till fanns inget fäste kvar nånstans. Inte ens att stanna och gå upp igen. När jag sedan tagit mig ner på det minst graciösa sättet i cykelhistorien hör jag JLarsson som "bara så du vet så fick jag allt på bild". Visste redan då att jag skulle få skämmas på Happy senare💩
Hade jag varit där hade du sett ut som värsta DH-fantomen i jämförelse!

Så kul att ni hade kul i Jädraås i helgen! Jag har massa bilder och filmklipp, men Jonas bilder är ju helt fantastiska så ni kan nog hålla till godo med dem så länge. Jag borde ha film på alla som åkte hill climb. Skriv e-post här så mailar jag klippet. Så jäkla krångligt att ladda upp en miljard videoklipp på happy. När det gäller t-shirtar så kan vi nog fixa det. Skriv ett inlägg här och anmäl intresse så återkommer vi. Tack @EST för din gamla kvarglömda torra kanelbulle som kom väl till pass denna post SSSM-tisdag när jag äntligen sakta började vakna till jobb-funktionsdugligt tillstånd igen.

Tillbaka
Topp