Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tekniskt sett västkusten, så det godkänner vi!Tjena!
Lund är väldigt bra, då har jag "cykelavstånd" eftersom jag kan ta cykeln på tåget.![]()
Dom kommer....Var. Är. Bilderna?
Värdig vinnare, elitgruppen är stenhård, det lär ha kostat på. Kreativ LeMans-start med gömda cyklar gav och tog sekunder.Vinnaren Sir EdVisa bilaga 796095
Han var väl snabb och behövde inte extra fart för att hålla sin position? Eller så hade han behov av att komma hem hel, ren och i tid för jobb. Stark insats @Manurhin2Första tre till branten tog A-linen, fjärde gubbe tog chicken line
Visa bilaga 796309
Visa bilaga 796308
Visa bilaga 796307
Visa bilaga 796306
Jag vet inte vad du pratar omNu sitter jag här och bävar inför mycket värre bilder på mig..![]()
Ville ju inte krasha innan Jannes 2 ölHan var väl snabb och behövde inte extra fart för att hålla sin position? Eller så hade han behov av att komma hem hel, ren och i tid för jobb. Stark insats @Manurhin2
Eller skivor i mitt fall ( vid liv )
Man behövde inte bromsa
Är i Övik och hjälper dottern med familj att flytta till en gård, annars hade vi kunnat köraKör vi nästa helg igen? Jag har inte fått nog av stigarna i Jädraås med omnejd!
Vi fick ändå tiofalt mot vad vi betalade. T-shirt är ren överkurs. Galet bra arrangerat!Ja det blev lite dyrt att trycka men det hade varit najs.
Vi fick ändå tiofalt mot vad vi betalade. T-shirt är ren överkurs. Galet bra arrangerat!
Dom som gjorde dekalerna har filen med loggan så man kan ta fram ett transfertryck som man kan värma på valfritt plagg. Kanske ska kolla detJag tänkte ju inte att det skulle ingå förstås. Men loggan skulle göra sig grymt bra på en tisha!
Lex är också taggad på mera cykling, stigarna där uppe passade honom fint!
Jag köar på en XL i så fall. Betalar inklusive frakt så du slipper ha en hög liggande. Blir det inget är det också helt ok.Dom som gjorde dekalerna har filen med loggan så man kan ta fram ett transfertryck som man kan värma på valfritt plagg. Kanske ska kolla det
Slingan vi körde igår är perfekt med hund för där passerar man 3 vattendrag som är frånflöden från källor så hunden kan släcka törsten många gånger.
Dom som gjorde dekalerna har filen med loggan så man kan ta fram ett transfertryck som man kan värma på valfritt plagg. Kanske ska kolla det![]()
Slingan vi körde igår är perfekt med hund för där passerar man 3 vattendrag som är frånflöden från källor så hunden kan släcka törsten många gånger.
Nej, du körde ojämförligt fortast nerför och skramlade med stålhärket så att jag blev störd i öldrickningenMan behövde inte bromsa![]()
Eländet började ju faktiskt med att jag bromsade. Sen att en av funktionärerna började komma med tips hjälpte inte. Sen stod jag där och kom varken av eller på cykeln. Hoppas de inte har lösgrus i Lund..Man behövde inte bromsa![]()
Gräääävöll? töcke sattyg håll man int' på'vä...Jag vill som alla andra berömma arrangemanget. Det var fantastiskt och att så mycket av lokalbefolkningen var involverade var väldigt roligt.
Det är ju inte särskilt besvärligt att ta sig till Jädraås så om det blir en till chans innan snön kommer vill jag anmäla intresse
Också, jag och @Fd Paco pratade väldigt kort om gravel där uppe. Är det något ni pysslar med någonsin? @onegear
Nu finns det bildbevis på att jag kör dödsbranten och därför bör min bild aldrig sättas upp vid en kycklinglinje!Helt osorterade bilder här
Visa bilaga 796331Visa bilaga 796332Visa bilaga 796333Visa bilaga 796330Visa bilaga 796329Visa bilaga 796328Visa bilaga 796327Visa bilaga 796326Visa bilaga 796325Visa bilaga 796324Visa bilaga 796323Visa bilaga 796322Visa bilaga 796321Visa bilaga 796319Visa bilaga 796318Visa bilaga 796317Visa bilaga 796316Visa bilaga 796315Visa bilaga 796314Visa bilaga 796312Visa bilaga 796313
Ja jag hörde att det tipsade att köra Paco linjen efter att du redan börjat köra. Inte braEländet började ju faktiskt med att jag bromsade. Sen att en av funktionärerna började komma med tips hjälpte inte. Sen stod jag där och kom varken av eller på cykeln. Hoppas de inte har lösgrus i Lund..
Så jag har inte bara lyckats slarva bort väskan utan även brillorna
Nä det var en 10 av 10 psykning. Jag hade redan kört alldeles för länge fel för att jag missade en sväng tidigare. Sen när jag börjar rulla så kom typ "ska du inte köra där?" och pekar åt andra hållet. När jag stannade till fanns inget fäste kvar nånstans. Inte ens att stanna och gå upp igen. När jag sedan tagit mig ner på det minst graciösa sättet i cykelhistorien hör jag JLarsson som "bara så du vet så fick jag allt på bild". Visste redan då att jag skulle få skämmas på Happy senareJa jag hörde att det tipsade att köra Paco linjen efter att du redan börjat köra. Inte bra![]()
Hade jag varit där hade du sett ut som värsta DH-fantomen i jämförelse!Nä det var en 10 av 10 psykning. Jag hade redan kört alldeles för länge fel för att jag missade en sväng tidigare. Sen när jag börjar rulla så kom typ "ska du inte köra där?" och pekar åt andra hållet. När jag stannade till fanns inget fäste kvar nånstans. Inte ens att stanna och gå upp igen. När jag sedan tagit mig ner på det minst graciösa sättet i cykelhistorien hör jag JLarsson som "bara så du vet så fick jag allt på bild". Visste redan då att jag skulle få skämmas på Happy senare![]()