[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås

Lite OT här nu men var det någon som bodde på Sjösidan (surdegsbageriet) under SSSM?

Har bokat boende där i sommar. Det fanns inga recensioner av boendet när jag bokade via Booking, men nu när jag var in och kollade så fanns en ny inte alltför smickrande recension. Någon som kan bekräfta eller dementera? Vågar man bo där eller är det bara att leta alternativ? Den där hepatitmedicinen lät inte så lockande, inte heller ägarens uppförande 😅Visa bilaga 799694Visa bilaga 799695
Måste ha blivit riktiga missförstånd någonstans för surdegsbageriet är världens snällaste...

Jag vill bara helt kort meddela att filmer på hill climb är på g. Jag behöver bara lösa hur jag på bästa sätt tankar över filmerna från mobilen till datorn. När jag gör det med kabel blir filmerna dessvärre i helt uselt och oanvändbart format, och när jag mms:ar eller hämtar från Apples moln likaså. Samma sak när jag ska skicka via Happy. Jag funderar på om det lättaste är att jag delar direkt med er i sociala medier, om ni gubbar har det? Flera av er har jag på Instagram och Facebook, men ni som jag inte har kontakt med där så finns jag på Instagram som "e_m_eli_e" och på Facebook som Emelie Hedlund. Ni hittar mig via Henke annars. I övrigt undrar jag vad ni tycker om min plastikoperation som jag gjorde häromdagen. Passade även på att fylla läpparna och tatuera in nya ögonbryn samt accentuera mina påsar under ögonen. Tänker att det ändå kan bli ett gott skydd om jag någonsin får för mig att cykla stök och kanske slår ansiktet i en sten. Om jag gör det kan det liksom inte bli värre.

1761931481406.webp

Hur skulle det här med två ss-flugor i en smäll gå till egentligen? Säg att danskarna kör på en lördag mitt på dagen. Ska sssm gå på en fredagkväll kl 21 då? Eller ska man köra ssec, hänga i Köpenhamn en vecka(dyrt) och sen köra sssm? Jag är inte övertygad än.

Hur skulle det här med två ss-flugor i en smäll gå till egentligen? Säg att danskarna kör på en lördag mitt på dagen. Ska sssm gå på en fredagkväll kl 21 då? Eller ska man köra ssec, hänga i Köpenhamn en vecka(dyrt) och sen köra sssm? Jag är inte övertygad än.
Man kör först SSEC i Danmark. Sen single speed trampbåt till Sverige. Först till land vinner SSSM.

Menar ni att jag ska behöva plocka ihop SS:en igen alltså? Har sålt hjulen som satt på så jag måste fixa king-navet på de som ska dit isåfall.

Eller stafettupplägg: Danmark först o sen in i bilen o SSSM i form av kvällsåkning på skånska sidan och därefter börjar festen direkt. Ingen dötid iaf 😊
En idé kan ju vara att boka buss så kan vi ha rullande vätskekontroll från tävlingsplats till tävlingsplats 🍻

Rätt säker på att @marr har ”nykter busschaufför” på sitt cv 😘

Jag har hört att det tydligen rasade en hel del träd i spåren kring Jädraås när det blåste tidigare i vintras. Men glädjande nog har det gått framåt med att röja upp. Jag har också hört att det planeras för ett happyride-liknande evenemang till våren. Cykling och gemensam måltid ingår i planerna. Underlag och så där är osäkert just nu men ni som är sugna på att återvända till Jädraås har något litet att se fram emot vad det verkar✨

Tillbaka
Topp