Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En sak i taget inte stressa?Grymt!
Glöm inte att lägga in ett M i trådtiteln också. ?
Låter ju mumma.Lite update med de viktiga sakerna. Öl intag blir i ett garage men mc så ölen är billig typ 20 pix styck?
Osmundsgatan 4 !
Bild på din ss stig eller en häll mera.Visa bilaga 685324
Blir det varvbana på 3mil? ;)Tränade lite idag över 30 km lera i sol och spöregn?
Nu måste jag nog börja träna?Blir det varvbana på 3mil? ;)
Nå det var bara lite stig ? lovar kortare å2 varv typ.Blir det varvbana på 3mil? ;)
bygg bygg ByggDetta kan nästa få mig att överväga att bygga en enpetare...
Skäggapan är anmäld ?2 till.......
Skäggapan är på G åsså![]()
Säkert, det löser sig....Hur kommer banan vara? Fixar man det med en Steamroller med 30 mm däck och stänkskärmar?
Jag har kört allt med min helstela men 29*32 däck men det skulle ju funka lika bra med 2,1" skulle jag tro :)Hur kommer banan vara? Fixar man det med en Steamroller med 30 mm däck och stänkskärmar?
Nice får kolla lite efter jobbet på alla swichar det är ju inte så lätt när man inte vet eller minns vad folk heter irl.....Skäggapan är anmäld ?
I värsta fall får vi köra ett varv var på min, funkar med dropper(tror jag)Hur kommer banan vara? Fixar man det med en Steamroller med 30 mm däck och stänkskärmar?
JLarsson!! Som knugen och Stenis tillsammans!Vilka kändisar kommer mer än @frankfurt ?
Stenmark? Knugen?
Ahhh, Frankfurt från Kadens och J Larsson från Aktuell Rapport?JLarsson!! Som knugen och Stenis tillsammans!
Bild på banans fegislinje? ?Blev en sväng idag innan ölen?Visa bilaga 707003