[Kalender] SSSM 24

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
[Kalender] SSSM 24
Haha! Jag har åtminstånde en relik till ram liggandes i ett förråd. Jag behöver bara motivera att spendera 10 lax på att ha ett legitm anledning till att bli karatefull i ett garage. Eller så kommer jag på pendlarcykeln, men det vore lite som att dricka Arboga 10,2 under västerbron...
Har du sålt lägenheten/huset ännu och flyttat in under västerbron så att du kan få hojen färdig??

[Kalender] SSSM 24
Bara 10 st anmälda till ett SM, skandal!
IMG_7257.jpeg

Har lovat @EST att den här ska läggas på prisbordet så ska du nog se att anmälningarna rasslar in ??

[Kalender] SSSM 24
Tjena!

Kommer jag som blir det en sen anmälan. Det hänger på lite olika saker. Bland annat om jag äger en bil eller inte, det är jäkligt bökigt att ta tåget härifrån.

[Kalender] SSSM 24
[Kalender] SSSM 24
Tjena!

Fem SMS-lån för att ha råd att köpa soppan fram och tillbaka.

Det har funnits roligare muskelbilar i byn faktiskt. Denna rullade här förr.

Synd att den är borta, mkt lättare att slänga i en lerig cykel i den?

[Kalender] SSSM 24
Här är en lista med alla SSSM jag känner till, kom till under en längre bilresa:

2001 Trollhättan

2002 Göteborg

2003 Fiskartorpet

2004 Stockholm

2005 Linköping

2006 Sundbyberg

2007 Uppsala

2008 Linköping

2009 Karlstad

2010 Linköping

2011 Trollhättan

2012 Sundbyberg

2013 Hellas

2014 Jädraås

2015 Ludvika

2016 Nybro

2017 Göteborg

2018 Vetlanda

2019 Nynäshamn

2020 covid?

2021 Gävle

2022 Sundbyberg

2023 Västerås

2024 Örebro

[Kalender] SSSM 24
Skulle vara bra om googlemaps länkarna funkade i första inlägget så vi vet var vi ska någonstans :)
Så jäkla peppad!!! Om jag skulle råka vinna på nått konstigt sätt så kan jag avslöja att det finns grymma planer för ett sjujävla SSSM i Jädraås 2025, 11 år efter förra gången....

[Kalender] SSSM 24
Skulle vara bra om googlemaps länkarna funkade i första inlägget så vi vet var vi ska någonstans :)
Så jäkla peppad!!! Om jag skulle råka vinna på nått konstigt sätt så kan jag avslöja att det finns grymma planer för ett sjujävla SSSM i Jädraås 2025, 11 år efter förra gången....
Kan nån förklara hur man länkar på detta cp forum?????
Går nu att kopiera & klistra å lagt in adress så man kan söka med :)

[Kalender] SSSM 24
Ingen kommer bli besviken, alla blir vinnare SSSM 2025. <3

Tillbaka
Topp