[Kalender] SSSM 24
Som man brukar säga. Man glömmer aldrig ett hopptorn man sett en gång en regnig vårkväll!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Körde också några backar?Japp ni får doppa hur mycket ni vill bara det händer bakom stenar!
Idag körde jag 39 km , 600 höjdmeter å fick silver på jobbet. Ps de vet inte vad en ss är?
Men det var lite jobbigt fick gå några backar...Visa bilaga 724300Visa bilaga 724301Visa bilaga 724302Visa bilaga 724303Visa bilaga 724304
Nja16 mil ss eller? Det är ju jättelångt !
Är man för dålig på att cykla får man bli minisponsor. Blir det Jädraås nästa år skall jag försöka rycka upp mig. Finns på min bucket list över platser att besöka. Träningsupplägget blir i så fall 50% cykla, 25% push, 25% bära. Hade jag varit med på årets evenemang hade jag antagligen gjort klokast i ovanstående, fast med fördelningen 10, 30 och 60%. EST filmer fascinerar, men som medverkande skulle det nog vara skräckfilm för en lvg-farbror. Hoppas ni får en grymt bra helg. Sällskapet borgar för hög kvalitet och mycket glada miner.Nu har vi fått bidrag från Hasse 7 till mera öl så vi lovat att fixa nåt bra.
Å tackar????
Känns osannolikt av den enkla anledningen att kan jag inte cykla har jag annat att göra hemma. Men man ska aldrig säga aldrig. Skulle läge uppstå tittar jag förbi. Men inget att räkna med.Tycker Hasse kan komma å dricka lite öl med oss annars?
Vila några dagar och tänk över läget. ?Har läst på lite och är man symptomfri är det lugnt?. Inte så symptomfri idag?
Edit: och cyklade jag 16 mil grus igår med Covid och feber så lär jag väl klara att bryta några ben i nåt gupp?
Hur svårt kan det va?
Du är ju väldigt positiv iaf ??
tillsammans är vi starkaBlir visst lite anhöriga me
Vi tar med cash men en fråga... kommer det finnas käk att köpa eller ska man köra knytis?ÄNDAST KONTANTER PÅ FERDAG TA MED STÅLAR!!!!
Jag och Bongowheels kommer käka på stan innan ölen. Finns massor av trevliga ställen i området. Eller några iaf.Vi tar med cash men en fråga... kommer det finnas käk att köpa eller ska man köra knytis?
De ser inte ut att ha rättigheter... fan va dåligt@EST kan ta med er till pizzeria svampen så ska ni få se på riktiga portioner :) . Jag lovar ni kommer bli mätta.
Jo då de har de å det ligger på samma gata som jag bor på så annars kan ni ta med till mig :)De ser inte ut att ha rättigheter... fan va dåligt
Kommer puben och hoppas och vet att jag inte kommer kunna cykla hem senVilka kommer på fredag???
Cykla???
Puben???
Öststats vodka med smak är alltid bra för det är det som är i pluntan på SS hojen ;)Om man vill "visa sin uppskattning" för tävlingsledningen, vad är lämpligt sätt att göra det på? Landslaget har tittat närmare på vad medlemmarna i OS-kommittén brukar få och konstaterat att vår budget är något skralare, så hjälp oss nu!
Du kan köpa mer vodka för min avgift för det blir no-showÖststats vodka med smak är alltid bra för det är det som är i pluntan på SS hojen ;)
Jag vill med på cyklingen kl 16 och sen pizza innan Mc-klubbpubVilka kommer på fredag???
Cykla???
Puben??? Gärdsgårds
Jo då de har de å det ligger på samma gata som jag bor på så annars kan ni ta med till mig :)
Räknas Finland som öststat?!?Öststats vodka med smak är alltid bra för det är det som är i pluntan på SS hojen ;)
Smisk?Om man vill "visa sin uppskattning" för tävlingsledningen, vad är lämpligt sätt att göra det på? Landslaget har tittat närmare på vad medlemmarna i OS-kommittén brukar få och konstaterat att vår budget är något skralare, så hjälp oss nu!
Jag planerar hänga med på alla aktiviteter på fredagen!Jag vill med på cyklingen kl 16 och sen pizza innan Mc-klubbpub
Du skämmer ut landslagetJag citerar mig själv ”två puckade stockholmare kommer”
Ang alkofri öl dårå..