EST
Aktiv medlem
[Kalender] SSSM 24
NÄÄÄÄÄÄRäknas Finland som öststat?!?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NÄÄÄÄÄÄRäknas Finland som öststat?!?
Vi har folköl ju!!!Jag citerar mig själv ”två puckade stockholmare kommer”
Ang alkofri öl dårå..
Med sorg och bestörtning kan jag konstatera att jag inte kommer kunna ta mig till Örebro i morgon som panerat. Halvdäckad efter evighetsförkylning eller covid eller var det nu kan ha varit och frun ligger heldäckad i magjsuka. Jag hoppas fortfarande kunna ta mig ner på lördagen över dagen.Vilka kommer på fredag???
Cykla???
Puben??? Gärdsgårds
Hoppas!!Med sorg och bestörtning kan jag konstatera att jag inte kommer kunna ta mig till Örebro i morgon som panerat. Halvdäckad efter evighetsförkylning eller covid eller var det nu kan ha varit och frun ligger heldäckad i magjsuka. Jag hoppas fortfarande kunna ta mig ner på lördagen över dagen.
Kan man köra på den? Tror det får bli alkofritt för oss två.Vi har folköl ju!!!
Ja det kan man men vi styr upp lite Stockholms öl?Kan man köra på den? Tror det får bli alkofritt för oss två.
Äntligen! Jag hade kört på 32x17 på 29+ så det är väll nått liknande fast tror du är nog lite starkare. Däckval vete fan. Det kommer finnas ölkontroll vid rollern, räcker det eller ska vi lägga till fler?Det har varit väldigt lite diskussion om utväxling utrustning och däckval tycker jag... Kommer 33x20 på 29+ hoj att funka? Grovmönstrade däck eller lättrullat? Ryggsäck med öl i eller ölkontroll utefter banan?
Ok så hemmaåkarna kör 32x17... har ett 19 så kanske det får åka på då så man slipper sitta och hoppa runt i sadeln vid 19km/t hehe. Hur långt är varvet och när kommer rollern? Äsch grogg i flaskan och plunta med så håller man väl ut :)Äntligen! Jag hade kört på 32x17 på 29+ så det är väll nått liknande fast tror du är nog lite starkare. Däckval vete fan. Det kommer finnas ölkontroll vid rollern, räcker det eller ska vi lägga till fler?
Ingen aning. Körde 32x19 förut men är numera urstark på 32x17??Janne kör du 32*17 vad kör jag då? Jag har väl tyngre än du har jag inte?
Visa bilaga 726159
några förbipasserande motionärer har frågat vad jag sysslar med, så jag sa sanningen nämligen att jag håller på att sätta upp en sambandscentral för eventuellt eftersök av fyra medelålders män på ”seriösa” cyklar samt att jag är ansvarig för eftersöksoperationen och att allmänheten kan anmäla sig till mig om de vill delta. Hoppas jag lät trovärdig och inte har skämt ut nån lokalbo…
Å herrejässes..Klar innan 01:00!
Pressa styrlager: 45 sekunder
Dra i vevlager och skruva ihop vevparti: 3 min
Montera och lufta bromsar: 20 min
Försöka poppa bakdäcket på plats, ge upp och trycka i en slang: 55 min
Förbereda för lack och maska: 30 sekunder
Måla: 10 minuter
I yrseln efter blandningen av olika aerosoler, starka lösningsmedel och röpang målade jag cykeln med något slags kackotopiskt zombietema/alla burkar ska få vara med. Självlysande också!
Visa bilaga 726306
Visa bilaga 726307Visa bilaga 726308Visa bilaga 726309Visa bilaga 726310Visa bilaga 726311Visa bilaga 726312
Den där bilden kan de ha på sin hemsida ?Visa bilaga 726322
God morgon. Vi avnjuter vandrarhemmets generösa frukostbuffé.
De ska nog på sssmDen där bilden kan de ha på sin hemsida ?
Vi bor omgivna av 14-åriga handbollstjejer. Jag blir bombarderad av olika sorters tuggummipop genom samtliga väggar och tak. De verkar ladda så inför sin match.