Gärdsgårds
Aktiv medlem
[Kalender] SSSM 24
Vi har även ett Medelpad om man föredrar det.Idyllen Värmland, inte så långt till sssm 2025 om man törs dit?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi har även ett Medelpad om man föredrar det.Idyllen Värmland, inte så långt till sssm 2025 om man törs dit?
Jag förstår verkligen, tack för bilden.Jag har sett skylten några gånger, men aldrig vågat svänga av..
Visa bilaga 726946
Nä, nu har du allt beskurit bilden!
*=Nej ? men vi har lite att leva upp till. Vi ska bara ta några dagar med rehabilitering, grönt te* osv och sen återkommer vi i veckan med datum!
Det där borde ingå högkostnadsskyddet
Ok, då finns det inte många ursäkter för att undvikaJädraås, Onegears och Gärdsgårds hemmahoods.
Loge för att hålla ned kostnaden? Eller menade du möjligen, logi?Ok, då finns det inte många ursäkter för att undvika
närvaro eller deltagande eller att hjälpa till.
Finns det någon loge, förresten?
Vad kostar den?
"Bästa platsen på hela plan. Kungliga logen!". Vilken film?En kunglig loge såklart. Eller möjligtvis en frimurarloge?
Ligger tydligen nära Värmland:Jädraås, finns det ens på riktigt?
Loge för att hålla ned kostnaden? Eller menade du möjligen, logi?
Men finns det verkligen inga loger i arenan i Jädraås?!
Alla stora arenor har ju fina loger från vilka populasen kan beskådas
och så kan det svinas lite lagom i logerna.
Värst i Sverige är utan konkurrens Löfbergs arena, Karlstadsföretagarna
gillar att festa, härja och svina, det är därför bollklubben har så mycket pengar.
Ja, ja, jag får väl strunta i logen då och försöka hjälpa till lite pro bono istället.
Vi kan fixa en VIP loge till dig, inga problemMen finns det verkligen inga loger i arenan i Jädraås?!
Alla stora arenor har ju fina loger från vilka populasen kan beskådas
och så kan det svinas lite lagom i logerna.
Värst i Sverige är utan konkurrens Löfbergs arena, Karlstadsföretagarna
gillar att festa, härja och svina, det är därför bollklubben har så mycket pengar.
Ja, ja, jag får väl strunta i logen då och försöka hjälpa till lite pro bono istället.
Borde inte Jävlaåsarna skapa en SSSM 2025-tråd?Visa bilaga 727600Visa bilaga 727600Skriv upp dessa nummer redan nu
Kul att du är så entusiastisk!!!Borde inte Jävlaåsarna skapa en SSSM 2025-tråd?![]()
Men skylten ser nästan ut att sitta på utsidan?!Visa bilaga 727600Visa bilaga 727600Skriv upp dessa nummer redan nu
Nu har jag kränkt Jädraåsarna och startat en sådan tråd.Borde inte Jävlaåsarna skapa en SSSM 2025-tråd?![]()
Måste ju räknas som minst 10 poäng!Du kommer bli inlåst i hyttan
De ser kompetenta ut!Visa bilaga 727783
Vi har faktiskt en lokal radiokanal… kommer sända live hela SSSM-helgen.
De ser kompetenta ut!
Antar att minst en av reportrarna ständigt är deltagande i eventen och tävlingsmomenten på ett minst sagt fullödigt sätt?![]()
Måste ju räknas som minst 10 poäng!
Vill bara helt ödmjukt påpeka att vi inte har påbörjat någon remissrunda gällande nästa års regelverk, så tyvärr kan vi på tävlingsledningens rättsliga enhet i nuläget varken till- eller avstyrka ditt förslag, men jag kan helt informellt ändå bekräfta att det är ett rimligt förslag. Som dock får utredas närmare. Vi återkommer.Tjena!
Inlåst = direkt vinst.
Jaha å jag som inte äns visste att det var 10 års i år![]()
@onegear Här har du!Här är en lista med alla SSSM jag känner till, kom till under en längre bilresa:
2001 Trollhättan
2002 Göteborg
2003 Fiskartorpet
2004 Stockholm
2005 Linköping
2006 Sundbyberg
2007 Uppsala
2008 Linköping
2009 Karlstad
2010 Linköping
2011 Trollhättan
2012 Sundbyberg