Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej! Vi tänkte ta gemensam cykling från Bikefix till start, men passerar Ekevallen på vägen. I mejlet jag skickade kan du se närmaste parkering för bil - om du vill utgå därifrän med Lex till starten.Jag räknar med att bo i bilen på Genarps IP/Ekevallen, tar man sig direkt därifrån till starten? Lex har inte riktigt bestämt sig än, men han gillar inte att springa asfalt i cykeltempo även om några kilometer förstås funkar.
Tjena!Någon mer som kommer extra tidigt och vill ta en ride imorgon också?
Glömde säga att vi kan ta stig också till start på cykel om det blir enklare för Lex - men blir oavsett 3,nånting kmHej! Vi tänkte ta gemensam cykling från Bikefix till start, men passerar Ekevallen på vägen. I mejlet jag skickade kan du se närmaste parkering för bil - om du vill utgå därifrän med Lex till starten.
Kan hända att vissa partier kommer utmana tåligheten på korginfästningen - men den är säkert rock solid32X16 på den här skönheten. 26" och RIKTIGT skramlig cykelkorg.
Visa bilaga 852051
Såklart - den behöver ju öl i sig för att bli stabilNja, Jula-korg fastsatt med buntband..![]()
Stig funkar fint. Funkar med asfalt också rent orkmässigt men brukar gå långsamt för det är tråkigt. Å andra sidan så är ju SS-MTB inte så snabbt på asfalt heller.. :-)Glömde säga att vi kan ta stig också till start på cykel om det blir enklare för Lex - men blir oavsett 3,nånting km
Måste tyvärr jobba (på distans), heltid imorgon och några timmar på fredag; men kanske hinner klämma in en runda ändå?Prima tjyvträningstillfälle för Qvadrater![]()
Ingen asfalt på själva bansträckningen på lördag - det blir stig o grusväg för hela slantenStig funkar fint. Funkar med asfalt också rent orkmässigt men brukar gå långsamt för det är tråkigt. Å andra sidan så är ju SS-MTB inte så snabbt på asfalt heller.. :-)