[Kalender] SSSM - Single Speed MTB

Jag räknar med att bo i bilen på Genarps IP/Ekevallen, tar man sig direkt därifrån till starten? Lex har inte riktigt bestämt sig än, men han gillar inte att springa asfalt i cykeltempo även om några kilometer förstås funkar.

Tjena!

Utväxling? Ja det sitter ett stort fram och ett litet bak med ett gäng tänder på. Mer än så orkar jag inte fundera på... Inser nu när jag skriver detta att på tilltänkt cykel så sitter det massor av drev bak så jag får nog börja skruva nu!

Jag räknar med att bo i bilen på Genarps IP/Ekevallen, tar man sig direkt därifrån till starten? Lex har inte riktigt bestämt sig än, men han gillar inte att springa asfalt i cykeltempo även om några kilometer förstås funkar.
Hej! Vi tänkte ta gemensam cykling från Bikefix till start, men passerar Ekevallen på vägen. I mejlet jag skickade kan du se närmaste parkering för bil - om du vill utgå därifrän med Lex till starten.

32X16 på den här skönheten. 26" och RIKTIGT skramlig cykelkorg.
Ruppi-puppi.webp

Hej! Vi tänkte ta gemensam cykling från Bikefix till start, men passerar Ekevallen på vägen. I mejlet jag skickade kan du se närmaste parkering för bil - om du vill utgå därifrän med Lex till starten.
Glömde säga att vi kan ta stig också till start på cykel om det blir enklare för Lex - men blir oavsett 3,nånting km

Glömde säga att vi kan ta stig också till start på cykel om det blir enklare för Lex - men blir oavsett 3,nånting km
Stig funkar fint. Funkar med asfalt också rent orkmässigt men brukar gå långsamt för det är tråkigt. Å andra sidan så är ju SS-MTB inte så snabbt på asfalt heller.. :-)

Tillbaka
Topp