[Kalender] Svartvit enduro

Typiskt! Här väntar man på att SvartVitt-Enduro ska dra igång och när man åker till Thailand på semester så missar man årets två första tävlingar.

Det är samma område och två av sträckorna blir som förra året vilka får ni se på söndag.
För att det ska bli rättvist så blir det ingen träning.

Gerry

Ja, man måste anmäla sig till varje tävling separat.
Är man med i GSC så får man mail information om när anmälan öppnar för respektive race.

Trailmaster sa:
Sebastian Raketen Melkersson
Du har anmält dig två gånger om det nu inte är så att du har en klon som också ska köra !!!

Gerry

Lars, Min "wannabee klon", hade nog gått in och anmält mig o sig själv. ;)
Sen anmälde jag mig själv också... :)
Fixar du till det eller vart gör man detta?
Tack!

smelk sa:
Trailmaster sa:
Sebastian Raketen Melkersson
Du har anmält dig två gånger om det nu inte är så att du har en klon som också ska köra !!!

Gerry

Lars, Min "wannabee klon", hade nog gått in och anmält mig o sig själv. ;)
Sen anmälde jag mig själv också... :)
Fixar du till det eller vart gör man detta?
Tack!

Fixar det

Gerry

Jatack, ta gärna med det.
Jag kommer nog troligen inte dit pga. liten inbildad skada, men lämna gärna över priset till Gerry. Så kan jag hämta priset när jag hämtar tidtagningsgrejerna från Gery. Så ser jag till att det når dess rättmätiga ägare när Holge ämnar komma hem från sin rehab resa i Mexico...

Och till er som frågar, alla som anmält sig hittills har fått en plats.
Man får ingen direkt bekräftelse, Gerry får bestå med en lista på deltagare om det önskas.

Måste tyvärr ställa in min medverkan idag. Hoppades att mina förkylningstendenser skulle gå åt rätt håll över natten, men de gick istället i motsatt riktning. Hoppas att ni får ett finfint race!
//Mikael K

Tack för ett trevligt att.
Synd man var tvungen att åka innan grillningen men smurfarna på bio med dottern e inte fel det heller ?

Här är resultaten från tävlingen.
Vttle_results.png

Jag tror Emmilie och Einfinity ev. kan vara samma person? Eller? I så fall finns hon med 2 ggr i resultatlistan, varav bara den ena har fått tid.
Var Kruuseval med i racet? Hans chip har inte blivit inläst.

Louis och Peter Kloke har tyvärr inte fått några tider, pga missade målstämplingar. Deras start stämplingar finns med, men inga målstämplingar finns. Det kan bero på att, Chipet inte var startat innan tävling, Dom körde för långt ifrån målantennen (ganska osannolikt då alla målstämplingar fattas) eller att chipen är defekta på något sätt.
Tyvärr finns det nog inget sätt att rädda dessa tider.

Senast ändrad:
Tack för idag!! Skoj var det! Japp det är jag som är Emelie ;-) Lite nyfiken på att se bilder! Det var väl två fotografer på plats :-)

Tillbaka
Topp