[Kalender] SvartVitt Enduro GBG - Lackarebäck #2 - deltävling 4

Det kommer finnas ngt för alla!
IMG_1978.JPG

IMG_1979.JPG

Nu skall länk-problemen vara fixade. Just nu är det 21 anmälda och några har redan synts till bland stigarna. Kul!
/Henrik

Inte fullt ännu, så alla anmälda so far är klara för start.
Uppdaterar eventet med namn under morgondagen samtidigt som vi öppnar för anmälningar för icke GSC:are.
/Henrik

En kill-gissning är att det ligger kvar nåt i cachen för webbläsaren eftersom vi återanvänder samma länk. Rensa och prova igen kan vara värt ett försök.

Rullade genom några av spåren. Kreativa grejer ni fått till. Blir asgrymt!

/ Jimmy P

Hej!

Kan vem som helst anmäla sig till tävlingen eller behöver man vara medlem någonstans?

Ska även tilläggas att jag aldrig tävlat tidgare men är grymt sugen :)!

Du kan anmäla dig så längre det finns platser kvar, sen hamnar man på väntelista. Inbjudan skickas alltid ut till GSC-medlemmar innan den går ut publikt samt dessa har förtur vid ev väntelista. Passa på o bli medlem så slipper du chansa!
Rylander sa:
Hej!

Kan vem som helst anmäla sig till tävlingen eller behöver man vara medlem någonstans?

Ska även tilläggas att jag aldrig tävlat tidgare men är grymt sugen :)!

Senast ändrad:
Cyklade ett par SS idag och det har blåst ner väldigt mycket grenar över stigarna. Till och med enstaka träd. Så var lite försiktiga de närmsta dagarna tills vi har rensat alla SS.

Tyvärr har jag dubbelbokat mig den 26/8 så jag blir tvungen att lämna min plats till förfogande...jättetrist då jag verkligen såg fram emot att köra för första gången i det området ☹️

Hoppas det blir minst ett svartvitt till under hösten ?

Körde sträckorna igår, vilket jobb ni lagt ner! Riktigt fina sträckor och en bra blandning av stök/flow.

Bra att det fanns pilar som visade start/åkriktning, kanske vore bra med någon slags skylt inför hoppet på SS7 så att ingen motionär kör ihjäl sig :)

Shrue sa:
Körde sträckorna igår, vilket jobb ni lagt ner! Riktigt fina sträckor och en bra blandning av stök/flow.

Bra att det fanns pilar som visade start/åkriktning, kanske vore bra med någon slags skylt inför hoppet på SS7 så att ingen motionär kör ihjäl sig :)

Kul att du gillar sträckorna! Nån skylt kan vi nog fixa vid hoppet. Var det lätt o hitta annars?

Hegru sa:
Shrue sa:

Kul att du gillar sträckorna! Nån skylt kan vi nog fixa vid hoppet. Var det lätt o hitta annars?

Perfekt!
Det var väl hyfsat lätt. Gick efter trailforks-slingan och har kört i området några gånger tidigare. Var några ställen där det fanns lite olika stigval för att komma till samma huvudspår (ss3, ss4, ss5), men det lär nog bli tydligare efter ni rullat igenom på träning och fått upp lite spår.

Putte1981 sa:
Jaaa Andreas ;) Men ser ingen kartnål, men förmodar att det e grusparkeringen vid gunnebogatan.

Ej vid Gunnebogatan, utan ovanför Friskis o Svettis. Se bifogad bild.

Bilagor

• 7DE16A03-A3BC-46FB-B61A-8E4DE149401C.png
    7DE16A03-A3BC-46FB-B61A-8E4DE149401C.png
    443.5 KB · Besök: 91
Nu har vi haft slutfix på alla sträckorna. Försiktighetsåtgärder och B-line på SS7 på plats. Alla starter och målgångar är märkta med röda/rosa Icebug-snitslar.

Under de senaste veckorna har vi även fått mycket god feed-back på sträckorna och flera förslag har blivit införda. Roligt med engagerade medlemmar ??! Vi ser dock gärna att sträckorna från och med nu anses slutgiltiga och inte modifieras fram till tävlingsdag.

Avslutningsvis, så hoppas vi att så många som möjligt sluter upp på morgondagens stigvisning vid 10:00! Välkomna ?!

Med vänlig hälsning,
Marcus och Henrik

Bilagor

• 0672AEC6-07DA-416F-8ED3-885DD1372FCE.jpeg
    0672AEC6-07DA-416F-8ED3-885DD1372FCE.jpeg
    696.6 KB · Besök: 118
  • D19A4C4A-F9FD-4697-A95C-832C1597DF54.jpeg
    D19A4C4A-F9FD-4697-A95C-832C1597DF54.jpeg
    775.3 KB · Besök: 96
Stigvisning #1 avklarad!

Bilagor