Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Finns just nu två platser kvar.Kniven sa:Fullt? Har en polare som vill köra!
Noterat, hoppas läkning går fort.filipl sa:Jag får tyvärr lämna återbud på söndag på grund av skada...
Hoppas ni får ett bra race!
/Filip
PatrikHA sa:Så snälla ni är, inga dubbeldöds ?
Astraboy sa:Eeh, nivån på sträckorna kanske stegrats lite väl mycket det sista? Dödsbranter tycker jag inte riktigt hör ihop med tävlingar på motionsnivå. Lämna dom åt proffsen.
andreas_nas sa:Hej, om fler tycker SS1 är för svår så är det väl enklast att stryka den från tävlingen?
andreas_nas sa:Hej, om fler tycker SS1 är för svår så är det väl enklast att stryka den från tävlingen?
Skall du fota på alla sträckorna så säger jag cykelvelman sa:Jag tänkte hänga med nummer 13 i morgon och fotografera lite. Kan jag ta mig runt till fots eller måste jag ta med hojen för att ha en chans?
PatrikHA sa:Skall du fota på alla sträckorna så säger jag cykelvelman sa:Jag tänkte hänga med nummer 13 i morgon och fotografera lite. Kan jag ta mig runt till fots eller måste jag ta med hojen för att ha en chans?
haggqvist sa:Kan tyvärr inte vara med imorgon så det finns en till ledig plats. Ni kan stryka Hans Häggqvist från listan.
Grymma kort!velman sa:Hej och tack för ett trevligt arrangemang! Efter ett misstag på första spåret tappade jag bort er men hittade er vid femman igen. Jag var väldigt ringrostig med kameran så mycket blev riktigt kasst. Men här kommer i alla fall några bilder bilder från dagen. Fler kommer så småningom. Jag är småbarnsfar och det finns en del att göra även efter läggning...
Mvh
Velman aka Staffan aka Fotografen