Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om någon är intresserad så kan jag köra en visning utav dom på fredag efter jobbet. Säg till så lägger jag upp det i kalendern. Kan eventuellt även köra en visning i början på nästa vecka.
Cyrox skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag hakar också men kan ev få svårt att hinna
> och eller hitta i tid så vänta inte
De 2 första sträckorna startar bara 100m från parkeringen så kommer du lite sent så kanske du ser oss.
Nu sitter det lite snitslar i orange färg vid de få stigförgreningarna som finns på sträckorna. Får hoppas det räcker.
Fick kommentaren idag att det inte var så mycket kurvor och att det bara är att montera bort bromsarna och köra så fult blås på torsdag. Vädret ser ju lovande ut och det finns fortfarande många platser kvar så bara att anmäla er.
Vi ses i regnet imorgon kl 17:30 för dom som vill ha en guidning.
Såg ju väldigt rakt ut på strava också så det verkar ju lovande vad gäller att hitta...
Hur var greppet idag? Snorhalt och lerigt eller rätt okej? Verkar ju bli regn på onsdag.
Kan tyvärr inte komma i morgon och har annan tävling på onsdag så jag avvaktar lite innan jag bokar.
meffe skrev:
> Såg ju väldigt rakt ut på strava också så det
> verkar ju lovande vad gäller att hitta...
> Hur var greppet idag? Snorhalt och lerigt eller
> rätt okej? Verkar ju bli regn på onsdag.
> Kan tyvärr inte komma i morgon och har annan
> tävling på onsdag så jag avvaktar lite innan
> jag bokar.
Greppet var bra då det var torrt på berghällarna. Som sagt går det mest rakt fram och utför så behövs inte så mycket grepp samt så är sträckorna rätt korta så det hinner inte släppa innan du är nere :).
Sträcka 3 har en hel del vattenpölar men det är hårt under så man blir mest bara blöt. Finns dock ett surhål i mitten som man kan komma förbi utan att fastna i om man tar rätt väg. Sista sträckan är även den rätt blöt på sina ställen. I början finns 2 stora pölar med fast botten så bara att plöja igenom och bli blöt och lerig :). Lite längre ner är det dock lite värre. En stor äng med ett parti lera på några meter som man får ha lite benmuskler för att klara att trampa igenom.
Gårdagens träning var så blöt som det går att få det. Alla stigar bestod av vatten och lera :). Trots det rullade det ändå på helt ok då de flesta pölarna hade hård botten (berg) men blöt blev man i alla fall.
pbeijer skrev:
> PontusL skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Är percylurse anmäld?
>
>
> Inte vad jag kan se.