[Kalender] Svartvitt Enduro Sandsjöbacka

image.png
image.png
image.png
image.png
image.png

Det är lite strul med tidtagnings programmet, men jag ska lämna över till experten i morgon så ska det nog lösa sig.

Ni får ha lite tålamod?

Ok, nu har experten pratat lite med chipen.
Så än en gång får man presentera Holge som vinnare, han verkar dock haft en dålig dag på kontoret i alla fall, och kom "bara" 3a på SS2.
Sandsjbacka_results.png

Sen fanns det inga resultat för Andre Jensen, han startade inte eller?
Övrigt att notera är att något hände med Tony Green på SS2, vilse i pannkakan?

Bra jobbat, Stenmark ! ? Kan experten även ta en titt på poängfördelningen för Bollekollen ? Stämmer inte riktigt...

Ligger i arbetslistan.
En resultattabell med inkorrekt data landade i kansliet. Men det ser ju inte omöjligt ut att fixa det :)

Tack för ett bra race! Jag har körde i stort sett felfritt men jag kanske inte var rejält laddad pga förkylningen. Nu blir det vila till helgen iaf...
Hatten av till er som körde bättre än mig och var hack i häl på flera sträckor. Det är bara till att ladda ännu mer (stravaaaaa) :)

Härligt, vi nybörjare fick blodad tand och är imponerade av er som är så grymt snabba. Tack för ett bra arrangemang, hoppas vi ses snart igen.

Senast ändrad:
Kul filmer från körningarna Tony! Gillade endurokossan.

Inga sura miner från vandrarna som var ute på drumlinen?

Jag brukar cykla både CX och MTB där ibland dock går det _betydligt_ långsammare...

Terrängen är inte jättesvår men du får det att se mycket lättare ut än vad det är på de svåra ställena.

Är det en ny tävlingsform, Spånguro?
Jag tror jag avstår, får så'n ångest att jag blir alldeles kallsvettig!

Kristoffer R sa:
Kul filmer från körningarna Tony! Gillade endurokossan.

Inga sura miner från vandrarna som var ute på drumlinen?

Jag brukar cykla både CX och MTB där ibland dock går det _betydligt_ långsammare...

Terrängen är inte jättesvår men du får det att se mycket lättare ut än vad det är på de svåra ställena.

Tackar,

Endurokossan såg jag inte förrän jag kollade filmen!

Gångarna var ovanligt possitiva denna dagen.

// Green

Tjena. Jag har massor med bilder och filmsnuttar. Kan någon hjälpa farbror att få upp dem här? Jag måste missförstå hur man gör, jag får klicka i fil för fil och sedan lägg till och sedan placera och sedan skicka...
Det måste gå att "klicka och dra", eller? :)
Filmerna verkar jag inte ens få lägga upp. Jag återkommer med dem. Men tacksam för hjälp, jobbar med Macbook (och inga kommentarer om det nu tack :) )

Tillbaka
Topp