[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda

[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda
Anmäld! Är för mig en magisk runda. När jag började att cykla brevetlopp så fanns det enkom en 60 mila i Stockholm. Med den följde ett antal hjälteepos. Man fick berättat för sig magiska motvindar. Folk som kämpat, brutit ihop gråtit men kämpat vidare. Nu är jag själv en del av den storyn. Jag har kämpat brytit ihop och kommit vidare. Känns fullkomligt underbart att vara anmäld till detta lopp.
 
[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda
Anmäld! Är för mig en magisk runda. När jag började att cykla brevetlopp så fanns det enkom en 60 mila i Stockholm. Med den följde ett antal hjälteepos. Man fick berättat för sig magiska motvindar. Folk som kämpat, brutit ihop gråtit men kämpat vidare. Nu är jag själv en del av den storyn. Jag har kämpat brytit ihop och kommit vidare. Känns fullkomligt underbart att vara anmäld till detta lopp.
Exakt så, man bryter ihop och rullar vidare. Men jag vet, att med er uppladdning i år, alla km ni trampat och med de väderförhållanden ni får på lördag så blir det inga som helst problem. Ni kommer ha glömt den här rundan innan säsongen avslutas :)
 
[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda
Jag "vågar" inte rita om GPX:n så här nära inpå men jag vill påminna om vägbygget och den helt avstängda delen på väg 57, ett par km efter första CP i Järna så här kommer en fulskiss över en alternativ rutt.

man kan "cykla/gå" upp för en "väg" typ 100 m för avstängningen och cykla in första vänster på en liten grusväg för att sedan runda kyrkan ...och komma ner direkt efter avspärrningen

1782286376980.webp
 
Tillbaka
Topp