Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Täby 600 Bryggerirunda
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt så, man bryter ihop och rullar vidare. Men jag vet, att med er uppladdning i år, alla km ni trampat och med de väderförhållanden ni får på lördag så blir det inga som helst problem. Ni kommer ha glömt den här rundan innan säsongen avslutas :)Anmäld! Är för mig en magisk runda. När jag började att cykla brevetlopp så fanns det enkom en 60 mila i Stockholm. Med den följde ett antal hjälteepos. Man fick berättat för sig magiska motvindar. Folk som kämpat, brutit ihop gråtit men kämpat vidare. Nu är jag själv en del av den storyn. Jag har kämpat brytit ihop och kommit vidare. Känns fullkomligt underbart att vara anmäld till detta lopp.
Bra och skön inställning, ni cyklar hellre 200 km + xxx km än vaskar ett hotelrum i världsmetropolen Fagersta, hatten av, det är randoPrognosen säger 8 h med 30 grader eller högre söder om Mälaren och noll timmar norr om. Det är 20 mil ifrån Täby till Fagersta om man kör norr om mälaren, 40 mil söder om Mälaren. SMHI har utfärdat en varning om att ta det lugnt pga värmen. Vi har betalda icke avbokningsbara hotell vid start och Fagersta. Känns hårt att vaska dem men tror att en äldre farbror gör klokt att ta varningen på allvar och cykla lite lugnare och i lite lägre temperatur. Familjen planerar mao att göra en DNS men vill man träffa oss så kommer vi äta frukost på Dickens i Fagersta när frukosten öppnar.