Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Swoop sa:Fan vad kul det var med semester-Tisdagsrajd...! Eller inte, för på anrika Göteborg ville man inte ha illaluktande psyklister, så då blev man utslängd! Vi styrde vår kosa till Nya Carnegie istället, där fick man ha cykeln i baren och ölen var på 50 cl istället för ynka 40 cl. More is more!
Aron sa:I ärlighetens namn så har personalen på Göteborg varit rejält snorkiga sedan dag ett. Så särskilt välkomna har vi nog aldrig varit. Är det någonsin någon som fått ett trevligt bemötande? Jag har i bästa fall fått ett svalt neutralt.
Swoop sa:Jag tycker Göteborg aldrig gett bra service eller trevligt bemötande. Det här med att lukta illa var bara den sista droppen som gör att jag gärna cyklar nån annanstans och dricker öl.
jofahjalm sa:Glitch: Då du varken cyklar tisdagsrajd eller afterbikar så kan det vara så att dina åsikter inte är så relevanta för oss som tisdagsrajdar och afterbikar. Vi är ju ett gäng som är där i princip varje tisdag året om och lägger tio lax om året på deras bärs. Då är det inte riktigt läge att be oss hålla sig undan under de två månader som dom har högsäsong och sedan förvänta sig att vi ska göra affärer där folktomma tisdagar i november.