Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
elason sa:Skriver en rad för att kunna bevaka tråden i väntan på uppdateringar om hur det gick för Tomas(?) på Rimfaxen som vi skickade iväg i ambulans (mannen, inte cykeln).
Crossmax sa:Glad skara. Bra stigar, fantastiskt väder, grymt sällskap.
Tomaswikman sa:Vad som hände var att jag körde på samma sätt med min ht xc som jag brukar köra med min enduro. Det resulterade i en otb rakt på huvudet och ont i nacken. Jag låg kvar och vågade inte röra mig, så de andra var snälla att ringa efter en ambulans.
Jag kommer vara ordentligt stel i nacken ett tag (typ whiplash) men jag hoppas att det blir bra snabbt.
AX3L sa:Är detta ett återkommande fenomen under sommaren? Flyttar upp till tokholm för sommarjobb om drygt en vecka :)
olle/frost sa:AX3L sa:Är detta ett återkommande fenomen under sommaren? Flyttar upp till tokholm för sommarjobb om drygt en vecka :)
Att ambulansen hämtar skadade stigcyklister? Nej, men kan väl bli ;)
Annars så är tisdagsrajderna inget bara för sommaren, utan sker varje tisdag året runt. Klockan 18.30 vid Hammarbybacken.