Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IngvarW sa:Ett haveri ordnades en mil kvar och krävde hämtning med bil
GoranS sa:Grymt kört. Ser fram emot lite RR:ar, men jag misstänker att de kanske dröjer till imorgon!?
Fjärdebrunn sa:Korrigering 1: 12:58 (15 tim): Nä - 16 timmar; vi startade kl 21.00
Korrigering 2: var sprättigt på dubb. Nä, inte sprättigt. :-)
Bra jobbat!
Petert sa:Härligt, cyklister på en mack!
Steel is Real sa:Petert sa:Härligt, cyklister på en mack!
Här även cykel+cyklist utanför mack:
GurraG sa:Som vanligt roligt och trevligt att träffa ett Ötzi-gäng. Jag mötte upp med "Ferrari'n" nära Skolsta och var i vägen=låg bakom cyklisterna till Bålsta. Mina hälsningsord vid dörren till Shell Bålsta: "Konstigt att så många idioter kan samlas på samma ställe" - naturligtvis mig själv inräknad!
Ett nytt ansikte var @solstina, övriga har jag nog träffat tidigare - hej Stina.
Årets XL-runda var troligtvis "lätt", har nog aldrig sett så pigga Ötzi-cyklister - normalt brukar jag få hjälpa deltagarna av med kläder etc.
RicraM sa:Ni som är lite mer vana vid långcykling... är det normalt att man redan på söndagen efter Ötzi XL glömt bort hur jobbigt det var och hur nära man var att bryta och redan nu funderar på stuva om i kalendern så man kan köra den andra Ötzin den 6/1?
Den 30/12 går tyvärr inte.
Nu hittar man ju själv, 55'an mellan Strängnäs-Enköping går väl inte att missa?
RicraM sa:Ni som är lite mer vana vid långcykling... är det normalt att man redan på söndagen efter Ötzi XL glömt bort hur jobbigt det var och hur nära man var att bryta och redan nu funderar på stuva om i kalendern så man kan köra den andra Ötzin den 6/1?
Den 30/12 går tyvärr inte.
Nu hittar man ju själv, 55'an mellan Strängnäs-Enköping går väl inte att missa?
Nej inte mina ben heller, men hjärnan... Och det förstås, vädret/underlaget gör nog en väldig skillnad. Tur att det inte finns någon tråd där man blir automatiskt anmäld i ännu.IngvarW sa:Mina ben har ännu ej glömt vad vi roade oss med men visst ligger det något i det. Tittar man på bilderna så vaknar suget ganska snabbt igen. Och den 6/1 är det ju jättekort, bara 20 mil och dagcykling. Men om jag inte minns fel brukar det vara mer vinter då :-).
RicraM sa:... är det normalt att man redan på söndagen efter Ötzi XL glömt bort hur jobbigt det var och hur nära man var att bryta...