[Kalender] Trail Party Djurmo klack

Deltagare:
1. tobgren
2. Anders Johansson
3. Thargoid
4. Mathias B

10. weldion
11. aribr
12. xtote
13. Kupa
14. onegear
15. JockePersson

17. Johan_

19. Frippe.A (sista platsen)
Inga reserv platser denna gång. Det blir så många det blir av de som är föranmälda.

Exempelbilder
received_448608335640904.jpeg
Fotor_149702796962984.jpg

Senast ändrad:
Jag är på med reservationer så jag har nada koll på om jag måste göra nåt min fru har sagt den helgen?

Dags att uppdatera den här tråden lite. Igår var jag och provkörde lite kringliggande stigar för att kunna ha lite extra alternativ cykling. Kan sammanfatta med att det var högt och lågt, allt från tokfin singeltrack i reservatsskog till stökstigar igenom någon form av trädplockepinn. Snart ska jag spana in Grannberget också som iaf på kartan verkar ha potential!
20181012_142925.jpg

20181012_143830.jpg

20181012_145329.jpg

Senast ändrad:
Ah vad tusan, skriv upp mig! Jag får väl fega igenom de branta partierna.

tobgren sa:
Kupa sa:
Är det lämpligt för tjockcykel? Ser ju mysigt ut på bilderna.
Stigcyklingen går säkert utmärkt (men vad vet jag som aldrig kört en sån ?), utförssträckorna kring toppen är lite i stil med Skinnaråsen, där du var med förra året...

Jag vill gärna hänga med men får reservera mig lite för eventuell guidebokning av hemmastigar då det fortfarande är höstlov.

tobgren sa:
Mathias B sa:
Attans! Jag har tyvärr inte möjlighet att åka, otroligt tråkigt! Hoppas på repris efter vintern!
Tråkigt! Kanske inte blir repris så snart, finns så många platser att cykla på. Men det är nog inte sista gången där ?

Eftersom jag är klantig skrev jag i fel tråd. Självklart ska jag härja på Djurmo!

Mathias B sa:
tobgren sa:
Mathias B sa:
Attans! Jag har tyvärr inte möjlighet att åka, otroligt tråkigt! Hoppas på repris efter vintern!
Tråkigt! Kanske inte blir repris så snart, finns så många platser att cykla på. Men det är nog inte sista gången där ?

Eftersom jag är klantig skrev jag i fel tråd. Självklart ska jag härja på Djurmo!
Haha då får du tillbaka din plats ?

Tillbaka
Topp