Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle väl kunna tänka mig att sätta upp dig deltagarlistan å ?fredrik168 sa:Skulle väl kunna tänka mig att vara med där också!!
Absolut!ErikaB sa:Skriv upp mig. Men jag lämnar återbud om det blir kallt eller blött.
tobgren sa:Deltagare:
1. tobgren
2. Anders Johansson
3. mikipedia_
4. Mathias B
5. Rockingman
6. EST
7. Ordbajskorv
8. fredrik168
9. ErikaB
10.
11.
Osv...
Exempelbilder
aribr sa:Om familjen godkänner så dyker jag upp!
tobgren sa:Ni är med på deltagarlistan allihopa! Bara hoppas på fint väder så blir det nog riktigt roligt ?
Stigcyklingen går säkert utmärkt (men vad vet jag som aldrig kört en sån ?), utförssträckorna kring toppen är lite i stil med Skinnaråsen, där du var med förra året...Kupa sa:Är det lämpligt för tjockcykel? Ser ju mysigt ut på bilderna.
tobgren sa:Stigcyklingen går säkert utmärkt (men vad vet jag som aldrig kört en sån ?), utförssträckorna kring toppen är lite i stil med Skinnaråsen, där du var med förra året...Kupa sa:Är det lämpligt för tjockcykel? Ser ju mysigt ut på bilderna.
Ok, kul att du hänger med!Kupa sa:Ah vad tusan, skriv upp mig! Jag får väl fega igenom de branta partierna.
tobgren sa:Stigcyklingen går säkert utmärkt (men vad vet jag som aldrig kört en sån ?), utförssträckorna kring toppen är lite i stil med Skinnaråsen, där du var med förra året...Kupa sa:Är det lämpligt för tjockcykel? Ser ju mysigt ut på bilderna.
Jag skriver upp dig!onegear sa:Jag vill gärna hänga med men får reservera mig lite för eventuell guidebokning av hemmastigar då det fortfarande är höstlov.
Tråkigt! Kanske inte blir repris så snart, finns så många platser att cykla på. Men det är nog inte sista gången där ?Mathias B sa:Attans! Jag har tyvärr inte möjlighet att åka, otroligt tråkigt! Hoppas på repris efter vintern!
tobgren sa:Tråkigt! Kanske inte blir repris så snart, finns så många platser att cykla på. Men det är nog inte sista gången där ?Mathias B sa:Attans! Jag har tyvärr inte möjlighet att åka, otroligt tråkigt! Hoppas på repris efter vintern!
Haha då får du tillbaka din plats ?Mathias B sa:tobgren sa:Tråkigt! Kanske inte blir repris så snart, finns så många platser att cykla på. Men det är nog inte sista gången där ?Mathias B sa:Attans! Jag har tyvärr inte möjlighet att åka, otroligt tråkigt! Hoppas på repris efter vintern!
Eftersom jag är klantig skrev jag i fel tråd. Självklart ska jag härja på Djurmo!
Absolut! Jag skriver upp dig.JockePersson sa:Tjena får man vara med?
Trist! Jo men det gör vi helt säkert ?Rockingman sa:Jag måste tyvärr lämna återbud denna gång, det har dykt upp annat som måste gå före. Vi ses i skogen någon annan gång : )
Välkommen!haggqvist sa:Jag är på. Blir en liten cykeltripp den veckan och det här verkar ju vara en perfekt avslutning.
Bra där! ?Roger utan happy sa:Dom stigarna kan man inte missa. Skriv upp mig å
Nej bäst att du blivit bra då! Ska jag tolka det som en anmälan? ?Nollan70 sa:Vill inte missa denna höjdpunkt! Hoppas att ryggen är bättre?
Kunde du inte skyllt på revbenen istället? ? Det hade varit OK ?EST sa:Jag kan inte, kom just på att jag är i fjällen då ju....