[Kalender] Trail Party Djurmo klack
Haha sånt händer, det är lugnt ?EST sa:Hehe jo men de låtsats jag inte om ju... Jag är så grym att planera saker så det är sjukt!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha sånt händer, det är lugnt ?EST sa:Hehe jo men de låtsats jag inte om ju... Jag är så grym att planera saker så det är sjukt!
Johan_ sa:Jag krokar oxå på!
/Johan
Ja det finns plats!K.U.T.S sa:Hej. Jag vill också vara med =), finns de rum för fler? //Andreas
OK! Sista platsen tagen nu då ?Frippe.A sa:Jag vill va med.
Det är ett av mina favoritberg häromkring. Ska bli kul att få visa dig och alla andra som deltar ??Mathias B sa:Sweet! Nu är det bara att tagga och vänta på att dagen D kommer! Det här ska bli grymt spännande! Jag har varit sugen på att cykla på Djurmo klack sedan jag flyttade upp till Leksand!
Jag vet inte det än, tänkte åka och ta en titt på fredag. Jag kan skicka PM om det senare. Men hjälp för transport av ved vore toppen om det inte finns där, blir en bra uppvärmning upp till toppen ?weldion sa:Hur ser det ut med vedtillgången vid vindskyddet? Jag kan ta med mig ved och så kanske vi kan hjälpas åt att dra upp veden till vindskyddet det första som vi gör?
tobgren sa:Jag vet inte det än, tänkte åka och ta en titt på fredag. Jag kan skicka PM om det senare. Men hjälp för transport av ved vore toppen om det inte finns där, blir en bra uppvärmning upp till toppen ?weldion sa:Hur ser det ut med vedtillgången vid vindskyddet? Jag kan ta med mig ved och så kanske vi kan hjälpas åt att dra upp veden till vindskyddet det första som vi gör?
Det räcker nog mer än väl med ett vedträ var i så fall ?weldion sa:tobgren sa:Jag vet inte det än, tänkte åka och ta en titt på fredag. Jag kan skicka PM om det senare. Men hjälp för transport av ved vore toppen om det inte finns där, blir en bra uppvärmning upp till toppen ?weldion sa:Hur ser det ut med vedtillgången vid vindskyddet? Jag kan ta med mig ved och så kanske vi kan hjälpas åt att dra upp veden till vindskyddet det första som vi gör?
Vi är ju 19 st anmälda, som var och en tar 2-3 vedträn med sig upp, så har vi mer än nog för en rejäl korveld.
Det kommer fler chanser! Men tråkigt att du uteblir.fredrik168 sa:Ser ut som det inte blir nåt för mig? Fan tråkigt men får hoppas på 2019 ! Ha det kul alla.
Tråkigt!haggqvist sa:Måste tyvärr lämna återbud jag också. Ha en trevlig tur.
Haha ja hemskt mycket ved ? Dyker de upp så blir det svårt att säga nej, även om jag sagt att det är anmälningsstopp ?onegear sa:Fick just reda på att roger utan happy är krasslig och står över. Fredrik168 hoppar ju också...Är det okej om någon annan tar över deras platser? Blir ju så mycket ved att släpa på annars för var och en...
Typiskt! Heldämpat är ganska trevligt på klacken. Men jag har har haft kul med hardtails där också, så det är ingen katastrof om du inte kan hämta den ?onegear sa:Fasen jag stog och kollade på Reignen idag som står på min plåtverkstad 20km hemifrån åt fel håll och tänkte... undrar om det behövs lite fjädring bak?... Näe Krampusen är ju så kul... Fasen... Kanske jag måste hämta den ändå... Årets sista riktiga utförsåkning... För många cyklar att välja på... Lyxproblem...
Klacken står kvar!mikipedia_ sa:Ser ju huuur bra ut som helst! Synd jag får passa dena gången, men kommer gärna nån annan gång!
Trevlig tur på er!
Om vi inte nöter ner den förstås.tobgren sa:Klacken står kvar!mikipedia_ sa:Ser ju huuur bra ut som helst! Synd jag får passa dena gången, men kommer gärna nån annan gång!
Trevlig tur på er!
tobgren sa:Spoiler alert!
Här kommer lite bilder från idag, när jag var på plats och kollade så stigarna är redo för besök!
Haha kanske en aning ? Den lilla skrevan är så kul att cykla ner i, den känns smal när det går fort!fredrik168 sa:tobgren sa:Spoiler alert!
Här kommer lite bilder från idag, när jag var på plats och kollade så stigarna är redo för besök!
Bilden med björkarna påminner om en bild från Aspen? Nån film där dom cyklar i riktig björkskog! Mina googleskills hjälpte föga så !!!ha en grym tur idag nu.
Kupa sa:Toppklass som vanligt! Jag hade som jag kanske nämnde för någon åkt ifrån alla cykelkläder i onsdags men jag är glad att jag skramlade ihop en ny outfit och inte ställde in.
Har lite video från bl.a. den där trånga branten vid stenväggen som jag tänkte klippa ihop inom kort.