[Kalender] Trailparty Avesta feat Huckmaffian

mikipedia_

Aktiv medlem

Vi kommer åka på bra stig och passera typ alla tidigare ss från min bbqn och vårens trailparty. Beroende på hur starka vi känner oss och hur många vi blir kan vi kanske reta kattugglemannen?

Anmälda.
1.Jag?
2. Huckmaffian ( Jofa med enturage)
3. Enduromannen/solskensmannen/Per-Erik
4. Ordbajskorv
5. Tobgren
6. Patrik Sundell
7. Bullit
8. Mathias Bauer
9.
10. Andjo
11. H83
12.
13. Roger utan happy?
14. Fredrik168
15. Thargoid
16. Lassla
17. Torbjörn
18. Blajdan
19. Nollan70
20. Wildgoat
21. Aribr
22. Urtomas
23.
24.
25. ErikaB
26. Gushem
27. Tomcaten
28.
29. Onegear

Bilagor

• Trailparty logga.png
    Trailparty logga.png
    5.4 KB · Besök: 95
Senast ändrad:
Jag skall tänka på saken. Men det höjer ju alla andras nivå om jag är med. Ni blir tydligt bättre i mitt sällskap. Avvaktar lite och kollar hur proppfullt det blir. Borde bli proppfullt så himla trevligt som det var sist.

Whoo, äntligen ett ljus i mörkret!
Jag satsar på att ÄNTLIGEN kunna delta på lite pajas-cykling i Avesta ?
Dock med reservation för att jag kanske inte fått ihop Enhörningen 2.0... :/

larsaw sa:
Whoo, äntligen ett ljus i mörkret!
Jag satsar på att ÄNTLIGEN kunna delta på lite pajas-cykling i Avesta ?
Dock med reservation för att jag kanske inte fått ihop Enhörningen 2.0... :/

Toppen. Jag har en ht med 160 fox36a om det skulle skita sig med 2.0?

...Måste ända ställa frågan när jag läser anmälningslistan, har Roger plötsligt gått och skaffat sig happy? ?

Blajdan och nollan70 är uppskrivna?

Å Fredrikdu kan lösenordet bara du tänker till?

Fan va skojsigt att alla vill komma å hoja, blir ju nästan lite rörd?

Det är så himla genuint att få komma till obyggden där cyklisterna inte har tvingat lära sig avancerade it-kunskaper som att återställa lönsenord och liknande. Här i storstaden tror man lätt att så oförstörda människor bara är något som finns i Astrid Lindgrens böcker. Jag tänker mig att Huckmaffian sen kan sitta ner tillsammans och dricka en IPA som kostar tresiffrigt och pratad med stor vördnad om Dalarna där människorna inte har tvingast anpassa sig till robotsamhället för att ha en chans att överleva vardagen.

Pepp!

jofahjalm sa:
Det är så himla genuint att få komma till obyggden där cyklisterna inte har tvingat lära sig avancerade it-kunskaper som att återställa lönsenord och liknande. Här i storstaden tror man lätt att så oförstörda människor bara är något som finns i Astrid Lindgrens böcker. Jag tänker mig att Huckmaffian sen kan sitta ner tillsammans och dricka en IPA som kostar tresiffrigt och pratad med stor vördnad om Dalarna där människorna inte har tvingast anpassa sig till robotsamhället för att ha en chans att överleva vardagen.

Pepp!

Hännä kö vi mä jungeltrummä, intänätt ä modänt skit! Så längä vi ha knäckäbrö, dunkn å gustafkörv så klarä vi öss!

Nu när grillförbudet är borta så tycker jag vi spikar grillning vid samlingsplatsen efter avklarad tur.
Men ta med grillpinne då jag inte vet hur det är med galler.

Tillbaka
Topp