[Kalender] Trailparty Avesta feat Huckmaffian

?

Bilagor

• IMG_20180920_170349.jpg
    IMG_20180920_170349.jpg
    147.4 KB · Besök: 144
Henrik83 sa:
Rapp 120-hoj eller fullfjädrad 160mm endurosläde, vad kommer man ha roligast på?

Du som har skillz på 120, vi andra talanglösa trivs nog bra på 160 säkra millimetrar?
Är brötig stig med utförstema, jag själv började cykla dom här stigarna på ht om än myyycket långsammare.

Edit. Ta den cykel du gillar mest.

Senast ändrad:
fredrik168 sa:
marr sa:
mikipedia_ sa:
Jimel sa:
Var inte marr, skulle iof kunna förklara en del då man inte fattar vad han säger ?
Lång och ståtlig var han ?

Gissar isf på Fredrik168, han åkte Trek och var med när du var här i sommras.

Jag är som sagt oskyldig idag :)

Ja ingen kan skylla dig för å vara lång å ståtlig!!!???. F'låt..

Mohahahaha ??

mikipedia_ sa:
Jag slänger in en länk till en av sträckorna vi kommer köra https://www.strava.com/segments/18912375

Sen har jag scoutat ut en annan stig till nästa års event, kommer bli så exposed som det kan här i låglandet? är ni snälla kan ni kanske få prov åka lite?

Här kommer en bild från gårdagens provcykling av den "nya" sträckan?

Bilagor

• IMG_20180925_175810.jpg
    IMG_20180925_175810.jpg
    717 KB · Besök: 74
Bumpar lite då det närmar sig.

Har kollat av nästan alla sträckor och markerat upp med lite svart/gula band i kritiska korsningar och ställt ut lite ruttnagrenar å annat strax innan en Y korsning där man ska in vänster (kolla bilden å memorera)?
Det är även den korsningen Dnleriksson blåste rakt på i första året å sumpade vinsten om jag minns rätt?

Bilagor

• IMG_20181005_164017.jpg
    IMG_20181005_164017.jpg
    500.8 KB · Besök: 103
Senast ändrad:
Halloj nu kommer fler återbud pga skada... jag lyckades bryta ett revben bak i ryggen under SSSM helgen så att köra ett hårt enduro vågar jag inte. Jag kommer dock ombesörja transport åt Roger Georgsson och Fredrik 168 samt att min son Jappe tar min startplats.
Jag kan hjälpa till med markservice och tänkte även kolla hur allt funkar på den här tillställningen.
Jofa kan även slappna av lite när jag inte kan t-bonea honom hehe

onegear sa:
Halloj nu kommer fler återbud pga skada... jag lyckades bryta ett revben bak i ryggen under SSSM helgen så att köra ett hårt enduro vågar jag inte. Jag kommer dock ombesörja transport åt Roger Georgsson och Fredrik 168 samt att min son Jappe tar min startplats.
Jag kan hjälpa till med markservice och tänkte även kolla hur allt funkar på den här tillställningen.

Tråkigt, men skoj att du kommer iaf? skickar ett pm till dig Lingman.

onegear sa:

Haha, jag brukar vakna kallsvettig drömmande om T-bone. Det är oklart om det är saknad, skräcken för upprepning eller bara identitetskris.

Är detnågon som är hundrädd som kommer?? Min lilla Ebbot tänkte nämligen komma till grillningen?

Bilagor

• IMG_20181010_061240.jpg
    IMG_20181010_061240.jpg
    177.9 KB · Besök: 74
Peppen ökar ju närmare lördag vi kommer???
Vad som är sämre är att min hals börjar bli krasslig? men den har inte lyckats stoppa mig från cykling innan å ska inte få göra nu heller? kanske blir lite lite lägre transport tempo?

Men tänkte bara att om ni tar med er muggar så kokar jag kaffe om ni vill ha alltså, vet inte om jag hinner fixa muggar till alla nämligen.

mikipedia_ sa:
Tyvärr så funkar det inte med burgerbussen☹️ Han ska jaga älg då.

Hmmmm.. det är inte så att vi riskerar att hamna i bugarbussens utbud nu då?
Det jag egentligen undrar är väl, hur ser det ut med älgjakt i området?

xtote sa:
mikipedia_ sa:
Tyvärr så funkar det inte med burgerbussen☹️ Han ska jaga älg då.

Hmmmm.. det är inte så att vi riskerar att hamna i bugarbussens utbud nu då?
Det jag egentligen undrar är väl, hur ser det ut med älgjakt i området?

Vad jag vet så är det borta vid ugglemannen det ska jagas å där kommer vi inte vara. Möjligt att det jagas på fler ställen men inga jag vet iaf.

Tillbaka
Topp