Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ErikaB sa:Hmm... vad hände med datumet?
UrTomas sa:ErikaB sa:Hmm... vad hände med datumet?
Vi verkar ha missat, var ju igår :)
Henrik83 sa:Rapp 120-hoj eller fullfjädrad 160mm endurosläde, vad kommer man ha roligast på?
Henrik83 sa:Rapp 120-hoj eller fullfjädrad 160mm endurosläde, vad kommer man ha roligast på?
mikipedia_ sa:Edit. Ta den cykel du gillar mest.
marr sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:Var inte marr, skulle iof kunna förklara en del då man inte fattar vad han säger ?
Lång och ståtlig var han ?
Gissar isf på Fredrik168, han åkte Trek och var med när du var här i sommras.
Jag är som sagt oskyldig idag :)
fredrik168 sa:marr sa:mikipedia_ sa:Jimel sa:Var inte marr, skulle iof kunna förklara en del då man inte fattar vad han säger ?
Lång och ståtlig var han ?
Gissar isf på Fredrik168, han åkte Trek och var med när du var här i sommras.
Jag är som sagt oskyldig idag :)
Ja ingen kan skylla dig för å vara lång å ståtlig!!!???. F'låt..
mikipedia_ sa:Jag slänger in en länk till en av sträckorna vi kommer köra https://www.strava.com/segments/18912375
Sen har jag scoutat ut en annan stig till nästa års event, kommer bli så exposed som det kan här i låglandet? är ni snälla kan ni kanske få prov åka lite?
Mathias B sa:Det där ser skoj ut! Jag kommer nog krascha!
carl-pedal sa:Jag måste dra mig ur, det verkar bli för små huck för min smak.
Ordbajskorv sa:Jag vill!
mikipedia_ sa:carl-pedal sa:Jag måste dra mig ur, det verkar bli för små huck för min smak.
Okidoki, men är dom verkligen för små så letar jag fram nå större?
carl-pedal sa:mikipedia_ sa:carl-pedal sa:Jag måste dra mig ur, det verkar bli för små huck för min smak.
Okidoki, men är dom verkligen för små så letar jag fram nå större?
Näe, det var mest att det lät tufft att säga så. Jag har förbrukat cykeltid genom att vara på vallåsen i helgen.
?
blajdan sa:Sorry men jag och wildgoat får backa ur.
Jag har inte hunnit läka ihop så jag vågar inte.
onegear sa:Halloj nu kommer fler återbud pga skada... jag lyckades bryta ett revben bak i ryggen under SSSM helgen så att köra ett hårt enduro vågar jag inte. Jag kommer dock ombesörja transport åt Roger Georgsson och Fredrik 168 samt att min son Jappe tar min startplats.
Jag kan hjälpa till med markservice och tänkte även kolla hur allt funkar på den här tillställningen.
Jofa kan även slappna av lite när jag inte kan t-bonea honom hehe
onegear sa:Halloj nu kommer fler återbud pga skada... jag lyckades bryta ett revben bak i ryggen under SSSM helgen så att köra ett hårt enduro vågar jag inte. Jag kommer dock ombesörja transport åt Roger Georgsson och Fredrik 168 samt att min son Jappe tar min startplats.
Jag kan hjälpa till med markservice och tänkte även kolla hur allt funkar på den här tillställningen.
Jofa kan även slappna av lite när jag inte kan t-bonea honom hehe
Lassla sa:Hej alla! Måste lämna återbud, jobbet kallar.
mikipedia_ sa:Tyvärr så funkar det inte med burgerbussenHan ska jaga älg då.
xtote sa:mikipedia_ sa:Tyvärr så funkar det inte med burgerbussenHan ska jaga älg då.
Hmmmm.. det är inte så att vi riskerar att hamna i bugarbussens utbud nu då?
Det jag egentligen undrar är väl, hur ser det ut med älgjakt i området?
Frippe.A sa:Ändrade planer, jag anmäler mig!