Kamera/ Sensorn för cykelhållare

WAKIdesigns

Aktiv medlem
Tjena

Jag har tröttnad lite på att bli stressad av att slå med dragkrokmonterad cykelhållare i stolpar eller andra bilar och undrar om någon av Er har kanske skaffad ngn slags sensorn eller bakningskamera för att få bättre koll på vad händer där bak.

Skulle helst vilja slippa ngt som kopplas till bilen. Gärna enbart en hel separat system kamera/ skärm eller parkering sensorn/ högtalare på kabel.

rekommemdationer?

/Wacek

En trådlös backkamera som du kopplar till cykelhållarens el borde väl funka, om du lyckas sätta kameran på nåt vettigt ställe dvs. Skärmen behöver bara cigarettändaruttaget framme i bilen så krävs inga ingrepp.

En trådlös backkamera som du kopplar till cykelhållarens el borde väl funka, om du lyckas sätta kameran på nåt vettigt ställe dvs. Skärmen behöver bara cigarettändaruttaget framme i bilen så krävs inga ingrepp.
Det har jag tänkt på. Problemet är att det finns 3000 diverse produkter, dock de flesta säljs på Temu mellan butiker har grejer som kostar mer än självrisk på bikförsäkring :D

Undrade om ngn har erfarenhet med ngn produkt

Det har jag tänkt på. Problemet är att det finns 3000 diverse produkter, dock de flesta säljs på Temu mellan butiker har grejer som kostar mer än självrisk på bikförsäkring :D

Undrade om ngn har erfarenhet med ngn produkt
Jag köpte en sån här nyss till vanen: https://www.amazon.se/bild】AHD-back...=B0CQLXR85T&psc=1&ref_=pd_bap_d_grid_rp_0_1_t

Inget under av bildkvalitet, men den funkar. Hade nog velat ha mer vidvinkel egentligen. Så jag misstänker att de flesta andra i samma prisklass också funkar, inklusive den Biltema säljer.

Tillbaka
Topp