mr Lindwall
Ny medlem
Kan vi reda ut det här med fin & fulram
Det har dom! Rött+vitt+svart. frågan är snarare vad som skulle ske med priset om dom la till att par färger till. Eller bara körde enfärgat. Hur som hälst var det snarare produktionstiden som orsak till den högre kostnaden på kolfiber kontra alu ramar jag var inne på. Jag tror faktist inte att ramtillverkarna själva har särskilt bra koll på vad det kostar extra med att måla med flera olika nyanser. Jag gissar att man räknar hur många ramar man målat i snitt per dag och sedan dividerar med kostnaden på måleriet. Målar man 90 % flerfärgat och 10 % enfärgat så skulle enfärgat bli förhållandevis dyrt för konsmenten och tvärt om.
Har ett ? om Sintesi. Hörde de skulle övergå helt till plast, läste tidigare i länken att deras plasthojar gjordes i Öst. Kan någon styrka detta? Har fått för mig att de har egen tillverkning av alla ramar. Har snöat in lite på W424 som ser riktigt go ut. Fan de kanske blir Ful-Italienare eller?
Har ett ? om Sintesi. Hörde de skulle övergå helt till plast, läste tidigare i länken att deras plasthojar gjordes i Öst. Kan någon styrka detta? Har fått för mig att de har egen tillverkning av alla ramar. Har snöat in lite på W424 som ser riktigt go ut. Fan de kanske blir Ful-Italienare eller?