Kanot o Hoj till helgen...

vmemam

Ny medlem
Är det någon på forumet som skall vara med i Kanot o Hoj i Hälsingland i helgen. För den oinvigde kan jag kort berätta att det är en multisporttävling upplagd på 2 dagar. Lördagen paddlar men kanadensare i 21 km i Voxnan och söndagen är det mtb orientering ca 50 - 60 km. För den som blev sugen, kika på http://www.kanotohoj.se. Trevlig sensommar/hösttävling i vackra Hälsingland med möjlighet till mysigt tältläger vid Vinströmmen..... Välkommen du också!!

Låter skitkul, synd att man inte visste det tidigare. Och man slipper löpning i motionsklassen, ett mycket trevligt drag. Det här hamnar på önskelistan till nästa år.

Kul att det är några som ska upp och köra!

Den som frågar snällt kan få lite "inside information", jag var nämligen uppe och paddlade med några polare i just de där vattnen förra helgen, dessutom är pappsen med och arrangerar :)

Ni som ska köra MÅSTE se till att läsa under "Viktig Info" på hemsidan, kanotsträckan har nämligen blivit ändrad p.g.a. lågvatten. Lite synd är det allt, för många roliga forsar försvinner.

Nu är det bara att hålla tummarna för att de (för en gångs skull) lyckas sätta ut kontrollerna på rätt ställe...

Ska upp på min önskelista också,eftersom löpning kan väljas bort.
Jag springer inte heller i onödan.
Sen kan man alltid ta sig till Älgeredstrakten o köra kolarstigen,8 mil stök o sten.
Ser fram emot nästa sommar med FS frågan är bara vilken ras??

"Det gör ont att bromsa"

Låter som en kanonkombination i mina öron, försökte kolla på fotoalbumet men inte en bild kom upp :-(
Skulle gärna prova nåt sånt då jag trivs både på vatten och i skogen, men hatar löpning.

Bosse

Jag skulle egentligen vara med och tävla där i dag men p.g.a en förkylning sitter jag nu framför datorn istället:( Jag har varit med en gång tidigare och tycker det är en väldig rolig tävling som är att rekomendera helt klart.

Tillbaka
Topp