Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte mig att prova att kapa höljet till sittstolpen med minimalt mekande.Ta ur vajern?
Ja det är väl bara att försöka men räkna med att du sabbar vajern.Tänkte mig att prova att kapa höljet till sittstolpen med minimalt mekande.
Ta av vajern.Tänkte mig att prova att kapa höljet till sittstolpen med minimalt mekande.
Tänkte mig att prova att kapa höljet till sittstolpen med minimalt mekande.
Genom att kapa en liten bit av höljet vid kontrollen och dra av det den vägen.Och hur tänkte du få bort vajerhöljet då?
Genom att kapa en liten bit av höljet vid kontrollen och dra av det den vägen.
Var skicklig med vinkelslipen så kommer det att gå som en dans
Var skicklig med vinkelslipen så kommer det att gå som en dans
Hahah. "Bzzt" så är både vajern, höljet, ramen och fingret av. ?Var skicklig med vinkelslipen så kommer det att gå som en dans
För det var ju det han skrev att han villeHar du bara dragit ur vajern hade du varit klar för 12h och 43min sen.
Och så skadar han vajern. Så är man tillbaka strax bakom ruta ett.För det var ju det han skrev att han ville
En Dreml med kapskiva är din vän men var tålmodig.
+1Utan att lossa vajern i ena änden?
Väntar spänt på resultatet.Utan att lossa vajern i ena änden?
Och hur tänkte du få bort vajerhöljet då?
Jo men menar TS att han vill slippa lossa höljet hela vägen bak till stolpen?Sen när man skalat av vajerhöljet så står man med X cm frilagd vajer som måste spännas åt genom att lossa skruven till vajern där vajern fäster (dropper eller reglage)...![]()
För att det är den sista dagen på arbetsveckan.Varför får jag fredagsvibbar?
AntiklimaxProblemet är löst. Kortaste vägen till minimal ansträngning blev lbs?
Antiklimax
Skitfredag
Meh, hur gjorde lbs när han kapa höljet med vajern i ;)?
Alla fingrar hela och du slipper krångla med försäkringsbolaget ?Problemet är löst. Kortaste vägen till minimal ansträngning blev lbs?