Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Har det kommit någon officiell uppgift för 2016 alltså? Var hittade du den?
På http://www.natgeo.su.se/tarfala-forskningsstation hittade jag bara data för 10/9-2015 och då var höjden 2097,8 möh, vilket var en ökning från 2097,5 möh som gällde 2014.
mikipedia_ sa:Grymt! ???
Gunnar O. sa:Jag valde verkligen rätt dag. Idag drog tunga regnmoln in övet Kebnekaise.
nieves sa:Häftig bild! Hur motiverad var/är du på hemresan. Kanske bättre att svaret kommer efter hemkomsten. Personligen hade jag lätt kunnat njuta av en tågtransport.
Jenny W sa:Snyggt! Du ser oförskämt nöjd och pigg ut.
Hur långt är det från fjällstationen upp? Såg att du hade tält på vägen upp så man går inte t.o.r. på en dag, då antar jag?
twinzer sa:För oss som inte riktigt vet vad randonneutrustning innebär så önskar vi (jag) en utförlig packlista av vad du hade med dig på detta äventyr.
Hasse#7 sa:twinzer sa:För oss som inte riktigt vet vad randonneutrustning innebär så önskar vi (jag) en utförlig packlista av vad du hade med dig på detta äventyr.
Ja det vore väldigt trevligt om du orkar bidra med det när du kommer hem. Det verkar vara så lite som syns, ändå vet man ju att du aldrig skulle ge dig för tex dåligt väder. Jag undrar tex vad du har på fötterna? Är det samma skor på cykeln som upp på berget eller släpar du med mer än ett par?
Konkret sa:Härligt! Det ser ut att du har haft vädret med dig än så länge! Vad bjöds det på inne på cafeet?
Gunnar O. sa:Grym vildmarkscykling.
gabbeon sa:Gunnar O. sa:Grym vildmarkscykling.
Är den där norrländska stavningen av randonneur?
gabbeon sa:Gunnar O. sa:Grym vildmarkscykling.
Palle Kuling sa:gabbeon sa:Gunnar O. sa:Grym vildmarkscykling.
Få gånger som man fysiskt skrattar åt roligheter på internet, well played!
/P
Bikzz sa:Häftigt. Låter lite som en omväg, därifrån finns det ju miljoner småvägar att välja på, vilken rutt blir det ??
Gunnar O. sa:Jag kan göra en utrustningslista på vad jag har med när jag känner att jag har tid. Nog för att jag är på semestercykling, men......
Jag har ett par Salomon trailrunning skor i min CamelBak. De använde jag vid toppturen.