Kläder??

• Trådstartare Trådstartare Racer
  • Start datum Start datum
R

Racer

Guest
Kläder??
Kan nån upplysa vad det är för kläder Wiliertestpiloten har i senaste Kadens? Skitsnygga, men var hittar man dom?

Kläder??
Hej Racer

Kul att du tycker kläderna ser intressanta ut! De kommer från italienska Biemme som jag importerar! Kläderna är från sommarkollektionen 2006 och från high-tech serien AKTIVITUDE! De finns i svart eller vitt med tillhörande accessoarer som arm-, ben- och knävärmare, handskar och strumpor!

Mvh Lenny Persson

Kläder??
Alfsomfan skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmmm, två oreggade. En fråga, ett svar. Samma
> person som gör smygreklam?

Absolut! Jag tror du har rätt.

Kläder??
Länkar till Biemme!

www.trialtir-usa.com
www.biemme.de
www.univega.nu

Italienarna själva ligger inte i Eliten med sin hemsida så den kan ni hoppa!!

Hur bemöter man anklagelserna om smygreklam? Är det bevis att jag brukar stava "Racer" "Raser"?

Kläder??
OK, eftersom den här tråden inte vill sjunka ner i stillhet så finns det bara en sak för mig att göra: Jag länkar naturligtvis till ett företag som säljer snygga och billiga cykelkläder och som har en väldigt hög servicenivå.Kläderna är tillverkade av Santini.

Kolla Prendas Ciclismo, dom levererade på tre arbetsdagar från Storbritannien till mig nu i veckan.
http://www.prendas.co.uk/default.asp

strap_ss_front.jpg

flandria_ls_front.jpg

giro_wool_pink_ss_188w_250w.jpg

Kläder??
Biemme gör alla plagg som är intressanta för en klubb!

Genom att designa och beställa på ett bra sätt, brukar klubbarna få ett set med tröja, byxa och en långärmad lite varmare tröja eller vindjacka för runt 900:- plus moms! Priserna beror på antal plagg och antal färger!
Sen kan man som Ymer också göra strumpor och handskar! Andra klubbar gör också arm-, ben-, knävärmare, vinterbyxa, vinterjacka, vindväst osv. Gymmen gör ofta också en ärmlös tröja till sina spinnare!

Mvh Lenny

Tillbaka
Topp