Trampatask'indian
Medlem
klädkod 2017
tjena vilken är den nya färgen på "klädkoden" 2017?, skor, byxor, tröja osv
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I år igen??Bengt-re sa:Svarta bibs!
Jag tror du behöver speca disciplin.Trampatask'indian sa:tjena vilken är den nya färgen på "klädkoden" 2017?, skor, byxor, tröja osv
H. sa:Jag tror du behöver speca disciplin.Trampatask'indian sa:tjena vilken är den nya färgen på "klädkoden" 2017?, skor, byxor, tröja osv
Sånna brallor kanske? Elefant iaf...GoranS sa:Jag tror rosa med lila elefanter kommer att slå stort 2017.
NickPick sa:
trailbiker sa:NickPick sa:
Japp! Enda undantaget är såklart flanell då...
Paco sa:trailbiker sa:NickPick sa:
Japp! Enda undantaget är såklart flanell då...
Gäller fortfarande skäggkravet vid flanell?
Mange. sa:Tröja med mat på, alltså tryck av mat, inte ketchupfläck..
Då är det väl något grällt Troy Lee och sneakers med stenhård sula :-)xyz-saft sa:Om inget annat anges får man väl anta mtb? På samma sätt som att plats är Stockholm om ingen säger något annat? :)H. sa:Jag tror du behöver speca disciplin.Trampatask'indian sa:tjena vilken är den nya färgen på "klädkoden" 2017?, skor, byxor, tröja osv
Försöker du hänga med nu?staine sa:Pendling, Cheap Monday jeans. Rapha jacka. SIDI skor. Röd/svart Bell hjälm. Handskar, Specialized, eller SealSkinz. Nåt med z. Coolt! :)
lundatok sa:Försöker du hänga med nu?staine sa:Pendling, Cheap Monday jeans. Rapha jacka. SIDI skor. Röd/svart Bell hjälm. Handskar, Specialized, eller SealSkinz. Nåt med z. Coolt! :)
Bengt-re sa:Svarta bibs!
Konkret sa:Bengt-re sa:Svarta bibs!
Mapei undantaget!
Bengt-re sa:Konkret sa:Bengt-re sa:Svarta bibs!
Mapei undantaget!
http://www.mapei.com/SE-SV/mobile/who-we-are.asp
Har de annan dresscode där?
Konkret sa:Bengt-re sa:Konkret sa:Bengt-re sa:Svarta bibs!
Mapei undantaget!
http://www.mapei.com/SE-SV/mobile/who-we-are.asp
Har de annan dresscode där?
Japp.
Färg på flanellen?Henrik_E sa:Flanell och en fannypack som vanligt för offroadhipsters.
Det verkar ju accepterat i Rapha-tråden. Men förhoppningsvis håller det sig där.ething sa:Kommer någon jävel och säger att höga strumpor är acceptabelt försvinner "vardagsrumsstämningen" DIREKT!
Mayhem sa:För egen del blir det nog betydligt mer användande av klubbkläder än tidigare, nu när jag fått designa om dem till att bli lite snyggare…
Betalar CykelCity oss något för den där exponeringen? Om det är för att täcka rabatten vi får hos dem - varför är inte övriga butiker med på tröjan som ger oss samma eller bättre rabatter?Mayhem sa:För egen del blir det nog betydligt mer användande av klubbkläder än tidigare, nu när jag fått designa om dem till att bli lite snyggare…
Designen är på riktigt men bilden en datorrendering. De första fysiska plaggen börjar levereras om en månad ungefär och det ska bli mycket spännande att se hur de ser ut i verkligheten. Jag har gjort designen och nu tagit över som klädansvarig för klubben.me.I.am sa:Hm, är det photoshoppat eller riktigt designat?
Om det är på riktigt måste jag säga: Fredrikshof, kom tillbaka, allt är förlåtet!
Snygg.
Det som CykelCity tillhandahåller utöver rabatten är framförallt utrymmet i butiken får våra provkläder. Tidigare skedde även leveranserna av klubbkläder genom uthämtning i butiken men nu går de ju direkt hem till varje beställare. Kanske kunde man kräva lite mer men det faller inte under min jurisdiktion…Eveningstar sa:Betalar CykelCity oss något för den där exponeringen? Om det är för att täcka rabatten vi får hos dem - varför är inte övriga butiker med på tröjan som ger oss samma eller bättre rabatter?
GoranS sa:Nej, det kan inte stämma. Om svart+guld=svart måste guld = 0. Men guldpriset är allt annat än noll.
Mayhem sa:Designen är på riktigt men bilden en datorrendering. De första fysiska plaggen börjar levereras om en månad ungefär och det ska bli mycket spännande att se hur de ser ut i verkligheten. Jag har gjort designen och nu tagit över som klädansvarig för klubben.me.I.am sa:Hm, är det photoshoppat eller riktigt designat?
Om det är på riktigt måste jag säga: Fredrikshof, kom tillbaka, allt är förlåtet!
Snygg.
Det som CykelCity tillhandahåller utöver rabatten är framförallt utrymmet i butiken får våra provkläder. Tidigare skedde även leveranserna av klubbkläder genom uthämtning i butiken men nu går de ju direkt hem till varje beställare. Kanske kunde man kräva lite mer men det faller inte under min jurisdiktion…Eveningstar sa:Betalar CykelCity oss något för den där exponeringen? Om det är för att täcka rabatten vi får hos dem - varför är inte övriga butiker med på tröjan som ger oss samma eller bättre rabatter?
ething sa:Kommer någon jävel och säger att höga strumpor är acceptabelt försvinner "vardagsrumsstämningen" DIREKT!
Om alternativet är f*tb*llsstrumpor tycker jag det är ett rätt lätt val..gerrardsdobbar sa:ething sa:Kommer någon jävel och säger att höga strumpor är acceptabelt försvinner "vardagsrumsstämningen" DIREKT!
Ankelstrumpor, däremot. Det är fanimej en styggelse som knappt ens är acceptabelt på triathleter, Men där gäller inga regler ändå.
gerrardsdobbar sa:ething sa:Kommer någon jävel och säger att höga strumpor är acceptabelt försvinner "vardagsrumsstämningen" DIREKT!
Ankelstrumpor, däremot. Det är fanimej en styggelse som knappt ens är acceptabelt på triathleter, Men där gäller inga regler ändå.