Knäproblem
Efter att ha kört MTB Vättern, fick jag ont i mitt högra knä. Jag skadade det inte under loppet, genom någon vurpa eller likande, utan det kom smygande mot slutet, sedan gjorde det ont som fasen på kvällen när jag skulle upp för trappan hemma. Under naten så gjorde det ont när jag skulle räta ut det eller vika ihop det. Sedan gick det över på söndagen och på måndagen var det helt borta. Men i går cyklade jag en 3 mils runda landsväg och då började det göra ont igen. Inte lika mycket och det är nästan över nu men det käns lite i bland.
Smärtan är liksom inuti knät under knäskålen men närmare baksidan på benet än framsidan.
Någon som känner igen det? Är det bara överansträngning? Eller skall jag börja bli lite nervös och söka upp någon läkare för att kolla närmare på det.
Smärtan är liksom inuti knät under knäskålen men närmare baksidan på benet än framsidan.
Någon som känner igen det? Är det bara överansträngning? Eller skall jag börja bli lite nervös och söka upp någon läkare för att kolla närmare på det.