Kolfiberhjul på Mallis, dör jag?
Skogling sa:Carbon Clincher... Hmmm... ;)
Tub heter Clincher på italienska.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skogling sa:Carbon Clincher... Hmmm... ;)
JT sa:GoranS sa:Nej, nu ska vi inte övertolka data och ägna oss åt sensationsjournalistiska extrapolationer. Allt jag sagt är att om man heter Neil Stephens och cyklar touren och det är någon gång på 90-talet och man är i en utbrytning så bör man eventuellt ta det lite försiktigt i rondeller. Ev. gäller detta också bara om det är riktigt varmt, för det var det den dagen om jag minns rätt.
Är du säker? Hjulet såg jättekonstigt ut efteråt:
Pugilism sa:S.Englund sa:Skogling sa:Fast du körde väl sönder dem då?
Du menar framhjulet jag hade på 20-milaren i Alcudia?
Men det var väl din sambos hjul som du hade sönder?
S.Englund sa:Pugilism sa:S.Englund sa:Skogling sa:Fast du körde väl sönder dem då?
Ja det stämmer. Jag hade hennes Zipp 303 för mitt 404 var skickat till Danmark för navbyte. Bilden ovan på bromsarna är från 2014 och inte från förra året. Ska hur som helst ner igen den 16-23 april och då blir det tub igen. Har du redan varit iväg, Pugilism eller hänger du med på örebrocyklisternas 20-milare från Alcudia?
Pugilism sa:S.Englund sa:Pugilism sa:S.Englund sa:Skogling sa:Fast du körde väl sönder dem då?
Ja det stämmer. Jag hade hennes Zipp 303 för mitt 404 var skickat till Danmark för navbyte. Bilden ovan på bromsarna är från 2014 och inte från förra året. Ska hur som helst ner igen den 16-23 april och då blir det tub igen. Har du redan varit iväg, Pugilism eller hänger du med på örebrocyklisternas 20-milare från Alcudia?
Var nere på spanska fastlandets solkust förra veckan. Blev inte så mycket cykel då jag reste själv med barnen. Två kortare bensträckare på hyrd cykel. Får hålla mig till breveterna i Sverige i år.
S.Englund sa:Pugilism sa:S.Englund sa:Pugilism sa:S.Englund sa:Skogling sa:Fast du körde väl sönder dem då?
Var nere på spanska fastlandets solkust förra veckan. Blev inte så mycket cykel då jag reste själv med barnen. Två kortare bensträckare på hyrd cykel. Får hålla mig till breveterna i Sverige i år.
Funkar bra det också. Ses på på lördag i Barkarby!