Kolmårdsbiken 5 juni

Kolmårdsbiken 5 juni
VAd är det? Ska själv till Kolmården men då vara med i multisporttävlingen. Kör de en cykeltävling samtidigt alltså? Eller vad?

//Emma

Kolmårdsbiken 5 juni
kolmårdsbanan är snabb och kul.. tyvärr krockar den med borlängetour (sv cup).

Senast redigerad av en moderator:
Kolmårdsbiken 5 juni
Nej, den missar jag! Det var underbart roligt förra året som vi redan har beskrivit i andra trådar. Men det var toppenväder vilket gör mycket för att man ska tycka att en tävling är bra. Kolmården rules! Och man får medalj som på de större långloppen!

Kolmårdsbiken 5 juni
Körde förra året, ett riktigt grusvägsrally utan några speciella tekniska svårigheter, gillar man det så är den helt rätt, själv så gillande jag inte banan men arrangemanget i övrigt var prickfritt.

Är ett par klättringar som är ganska jobbiga, total stigning ca 730 höjdmeter.

Kolmårdsbiken 5 juni
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Jepp, ska köra, och jag får med mig tjejen, det
> ni..
>
> __________________________________________________
> __________________
> /Johan (X+,Ht+,M+,H+,V++,Mt+++,Mu++,Pt++,Bk++)
>

Är inte du gift?=)

Kolmårdsbiken 5 juni
Ska också köra, det är ju nästgårds från Linköping :)

Tekniskt mycket lättåkt. Lite väl mycket grusväg för min smak, trots att jag är skapligt tolerant mot sånt. Sen kan jag inte riktigt bestämma mig för om jag gillar eller avskyr det faktum att 70 km-loppet kör två varv på samma slinga.

/Dag

Kolmårdsbiken 5 juni
Fan det verkar bli riktigt dåligt väder för cykelsverige i helgen, regn regn regn. Ska köra för första gången och är väl inte så förtjust i allt grus, vill ha stök å bök. Många berömmer tävlingen så det är klart att det blir kul oavsett väder. Borlänge tour verkade inte heller få så bra väder..

Ang medalj så fick då inte jag det på Kjells tur i helgen, bara en trist vimpel.

/franz

Kolmårdsbiken 5 juni
Regn eller inte regn, Jag åker till kolmården på söndag.
Medaljen lockar :-)
Är det nån som är intresserad av samåkning från Stockholm?

/christer

Tillbaka
Topp